به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهرداد کفشگری در خصوص شرایط خود اظهار داشت: « بعد از ۳ دیداری که پرسپولیس در لیگ و جام حذفی پیش رو خواهد داشت، می توانم در ۴ بازی پایانی تیم مان در لیگ، به میدان بروم. بدون شک با تمرینات فشرده تمام تلاشم را خواهم کرد تا زودتر بتوانم پرسپولیس را همراهی کنم. »

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در اظهارنظری مشابه با دیگر بازیکنان و مربیان این تیم تاکید کرد حق سرخپوشان در دربی ۷۸ تهران تساوی نبوده است و افزود: « به دلیل شرایط ۲ تیم پرسپولیس و استقلال و از سوی دیگر شرایط بسیار خوب تیم مان یک درصد هم احتمال نمی دادم دربی مساوی شود. »

وی در ادامه افزود: « در دربی ها همیشه استرس وجود دارد و بازیکنان و مربیان ۲ تیم به دنبال آن هستند که ابتدا بازنده نباشند اما ما چون نیاز به برد و ۳ امتیاز داشتیم فقط با نیت برد رودرروی استقلال قرار گرفتیم. سرمربی ما هم فقط تاکید بر برد داشت اما متاسفانه با وجود تلاش فراوان بازیکنان، با بدشانسی به برد نرسیدیم. »

کفشگری همچنین تاکید کرد: « بعد از بازی خوشحالی در چهره استقلالی ها مشهود بود و شنیدم در رختکن تیم استقلال بعد از دربی خوشحالی زیادی وجود داشته است اما در رختکن ما به دلیل مساوی همه ناراحت بودند. »

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان از کار سخت تیمش برای رسیدن به عنوان قهرمانی یاد کرد و گفت: « بازی های باقی مانده استقلال در لیگ بسیار سخت است و من اطمینان دارم که این تیم در مصاف با تیم هایی نظیر نفت، فولاد و ملوان امتیاز از دست خواهد داد. ما هم برای قهرمانی کار سختی داریم اما فکر می کنم با گرفتن ۹۰ درصد از امتیازات دیدارهای پیش رو می توانیم قهرمان شویم، چون استقلال امتیاز دست خواهد داد. »