به گزارش پارس به نقل از فارس، نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و استقلال ظهر امروز در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و درباره مسائل جانبی دربی ۷۸ تصمیم گیری و تبادل نظر شد.

با توجه به اهمیت بازی مهدی تاج رئیس سازمان لیگ نیز در جلسه حضور یافت و مطالبی را بیان کرده و بر ارائه بازی جوانمردانه از سوی دو تیم و رعایت مسائل اخلاقی از سوی هواداران تاکید کرد.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران نیز در این جلسه حضور داشته و درباره مباحث داوری بازی موضوعاتی را مطرح کرده و از سرپرستان دو تیم درخواست کرد اعضای دو تیم از اعتراض به تیم داوری پرهیز کرده و بستر مناسبی را برای قضاوت داور دربی فراهم کنند.

همچنین بهروان مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز موضوعاتی را درباره برگزاری مسابقه بیان کرده و مدیریت جلسه را به عهده داشت.

مدیران ورزشگاه آزادی، نماینده یگان ویژه و نیروی انتظامی، نماینده اورژانس و همچنین شرکت اتوبوسرانی نیز در جلسه هماهنگی حضور داشتند و درباره موضوعات تخصصی حوزه خود گزارش هایی ارائه کرده و مطالبی را بیان کردند.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز درباره چگونگی استقرار تماشاگران مباحثی را مطرح کرد. میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال، عباسی مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس و نوری فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال نیز از جمله افراد حاضر در نشست بودند.

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و تیم فوتبال استقلال با پیراهن آبی به میدان خواهد رفت. در این مسابقه دروازه بان پرسپولیس پیراهن سفید بر تن می کند و دروازه بان استقلال با پیراهن زرد به میدان می آید.