به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد قاضی که با تک گلش استقلال را به سه امتیاز با ارزش برابر استقلال خوزستان رساند درباره این بازی گفت: همیشه بازی های قبل داربی مهم هستند اما برای ما همه بازی ها حساس و فینال گونه اند. هر بازی سه امتیاز خودش را دارد و ما به دنبال کسب همه آنها هستیم.

وی درباره عملکرد استقلال خوزستان هم گفت: حریف ما بسته و دفاعی بازی می کرد اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و وقتی گل زدیم، حریف جلو کشید.

قاضی همچنین درباره حواشی این روزهای استقلال که پس از اعلام خبر احتمال جدایی نکونام از این تیم مطرح شد اظهار کرد: این حواشی روی تیم تاثیر می گذارد اما به من مربوط نیست و من فقط درباره مسائل فنی صحبت می کنم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد ضربه سرش به گل تبدیل شود، گفت: فوتبال همین است و لحظه ها نتیجه را مشخص می کنند و امشب این لحظه نصیب من شد.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: من در پرسپولیس بازی کردم و این تیم برای من خوب بود اما امیدوارم و تلاش می کنم که با پیراهن استقلال با تمام وجودم کار کنم. از ابتدای فصل هم با وجود مشکلات زیاد تمام تلاشم را کردم.

او همچنین درباره طلب خود از باشگاه پرسپولیس گفت: من تا الان به احترام هواداران پرسپولیس از این باشگاه شکایت نکرده ام. از این باشگاه یک چک از ماه ۵ داشتم که برگشت خورد. فکر می کنم باشگاه پرسپولیس باید حق و حقوق افرادی که در این تیم زحمت کشیده اند را بدهد. این موضوع خیلی من را ناراحت کرده و امیدوارم هرچه زودتر این مساله حل شود. یکی دو هفته قبل از اینکه از این تیم جدا شوم به مسئولان باشگاه گفتم که وضعیت مالی من را مشخص کنید اما الان دیگر مجبورم از این باشگاه شکایت کنم.

وی در پایان درباره استقبال کم تماشاگران از بازی های استقلال گفت: سرمای هوا و نحوه فروش الکترونیکی بلیت باعث شده که هواداران نتوانند حضور زیادی در وزشگاه داشته باشند. بیشتر هواداران ما از جنوب شهر می آیند و برای تهیه بلیت الکترونیکی مشکل دارند.