به گزارش پارس به نقل از فارس، علی دایی پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم هر دو تیم بازی قشنگی را به نمایش گذاشتند. ما مستحق این باخت نبودیم و می توانستیم حتی دست پر از زمین بیرون بیایم اما متاسفانه اتفاقاتی در زمین افتاد که به دلیل بی دقتی بازیکنانمان موقعیت ها را راحت از دست دادیم و متاسفانه دو گل بسیار بد خوردیم.

وی افزود: در گل اول اشتباه خودمان نقش داشت و در گل دوم نیز قانون هندبال وارد فوتبال شد و داور به راحتی از یک صحنه گذشت. مهاجم حریف مسیر توپ را با دستش عوض کرد و سپس توپ را وارد دروازه ما کرد. داور هم به جای اعلام کردن هند، گل را سالم اعلام کرد. من همه قضاوت را به عهده مردم شریف می گذارم. کسانی که وجدان های بیدار دارند. آنها بهتر از ما می توانند قضاوت کنند نسبت به این مسائل و برخی اتفاقات.

دایی ادامه داد: وجدان های بیدار از همه شناخت کافی دارند. متاسفانه در بازی با تراکتور در تبریز هم همین داور دو پنالتی را برای ما نگرفت. از دیروز هم کلی نامه به فدراسیون زدیم و گفتیم خواهش می کنیم جهانبازی را داور بازی نگذارید اما متاسفانه باز هم کسی به این مسائل رسیدگی نکرد. ما در سه بازی سنگین خارج از خانه به خاطر این داور دچار مشکل شدیم. ما هنوز نتیجه شکایت مان از این آقا را در بازی تبریز نگرفته ایم و دوباره ایشان داور بازی ما شد. به راحتی توپ هند را گل می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این ماجرا به من می گوید توپ به دست خورد در حالی که مسیر توپ کامل عوض شد و بازیکن حریف با دست مهار کرد و با پا گل زد. من همه را به وجدان های بیدار می سپارم و امیدوارم در مورد این مسائل خودشان قضاوت کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص درگیری لفظی با یدالله سلیمانی گفت: من به ایشان گفتم چطور می شود توپ به این واضحی را در دقیقه ۹۰ هند اعلام نمی کنند. ایشان باید این توپ را هند اعلام می کرد. به غیر از این حرف دیگری نزدیم.

وی درباره پرتاب شیشه به سمت وی در پایان بازی گفت: این شیشه به بدن من خورد. این هم مدل جدیدی است که در ورزشگاه های ما در حال اتفاق افتادن است. ما باید چطور حرف هایمان را بزنیم. در دقیقه ۹۰ باید یک هند اعلام می کرد اما اعلام نشد. من این را می گویم که این بدعت جدیدی است که در ورزشگاه های ما اتفاق می افتد. باید این را بدانیم از تیم هایی مثل تیم ما به راحتی آب خوردن امتیاز کم می کنند.

دایی ادامه داد: در بازی با داماش هیچ اتفاقی در زمین نیفتاد اما از ما امتیاز کم کردند. من همیشه برای هواداران خوزستانی احترام خاصی قائلم و مشکل خاصی ندارم اما اگر قرار است همه چیز سنجیده شود و به همه چیز نگاه کنند، باید به این مسئله دقت شود. امسال مسائل زیادی بود که علیه تیم ما پیش آمد که اکنون وقت بازگو کردن آن نیست. اما من این را می گویم اگر بخواهیم بازی داخل زمین را حساب کنید به هیچ عنوان حق تیم ما باخت نبود. شاگردان من فوتبال خوبی بازی کردند. در ۱۰ دقیقه اول نیمه اول و دوم فولادی ها خوب ظاهر شدند اما بقیه زمان بازی در دست ما بود. تیم من به آن چیزی که شایستگی اش را داشت، نرسید.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا هنوز امید به قهرمانی دارید یا خیر، گفت: بله چرا نداریم.

خبرنگاری از دایی پرسید آیا می توانید نظرتان را در مورد فولاد بگویید گفت: در این مورد نمی توانم حرف بزنم اما این تیم، تیمی خوب با جوانان مستعد است که چندین سال کنار هم بودند و از طرفی دیگر استاد خودم آقای فرکی مربی این تیم است. من از صمیم قلب فرکی را دوست دارم. هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. فولاد هم اصلا عقب نشینی نکرد و قسمت این بود به سه امتیاز بازی برسد.