به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ که از تعطیلات نیم فصل بوندس لیگا استفاده و اردوی آماده سازی اش را در منطقه آندالوسیا واقع در جنوب اسپانیا برگزار کرده عصر روز گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هراکلس آلملو از لیگ حرفه ای هلند رفت.


شاگردان تورستن لیبرکنشت این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان بردند. تنها گل بازی را کوین کراتس در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.


در این دیدار دنیل داوری، سنگربان ایرانی اینتراخت برانشوایگ در نیمه اول در ترکیب شیرهای زرد بود و دروازه تیمش را بسته نگه داشت. در نیمه دوم هم که لیبرکنشت ترکیبی متفاوت را به میدان فرستاد از ماریان پتکوویچ که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته به جای سنگربان تیم ملی کشورمان استفاده کرد.


تیم نایمخن هلند که همانند اینتراخت برانشوایگ اردوی آماده سازی خود را در جنوب اسپانیا و منطقه آندالوسیا برپا کرده، در دیداری دوستانه به مصاف ماینتس آلمان رفت. در این بازی که علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی نایمخن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از همراهی تیمش محروم بود این تیم هلندی ۳ بر ۲ مغلوب حریف بوندس لیگایی خود شد.


برای ماینتس نیکولاس نووسکی (۴۳) ، یونوس مالی (۸۷) و تودور ندلف (۸۹) گلزنی کردند و گل های نایمخن را رایان کولویک (۶- پنالتی) و سورن ریکس (۴۵) به ثمر رساندند.