به گزارش پارس به نقل از گل،   تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی که مقابل شاگردان ابراهیم زاده کسب کرد، توانست دوباره صدر جدول را از رقیب سنتی خود پس گرفته و فرصت فاصله گرفتن از سایرین را برای خود فراهم کند. مهرداد اولادی، مهاجم استقلال که دوران کوتاه مصدومیتش را به اتمام رسانده، در خصوص شرایط این تیم گفت و گویی را با سایت گل ترتیب داده که می خوانید:

*وضعیت استقلال را چطور می بینی؟

خب همانطور که می بینید، شرایط خوبی داریم و با تلاش کادرفنی و زحمات بچه ها توانسته ایم با تمام مشکلات مان به صدر جدول برسیم و من امیدوارم با همین روند بتوانیم از عنوان قهرمانی پارسال دفاع کنیم.

*پیروزی خوبی هم مقابل راه آهن داشتید؟

البته که خیلی برد دلچسبی را به دست آوردیم، چرا که تیم ما با ۱۳ نفر به اردو رفت و با حداقل امکانات و نفرات توانستیم تیم راه آهن را آن هم در زمین ورزشگاه تختی با آن وضعیت نامناسب شکست بدهیم.

بچه ها واقعا در این بازی مثل گذشته از جان مایه گذاشتند و من خوشحالم که توانستیم به جایگاه واقعی استقلال که همان صدرجدول است برسیم.

*وضعیت خودت چطور است؟

شرایط خودم هم شکر خدا خوب است. خوشبختانه مشکلی بابت همراهی دوباره تیم ندارم و امروز با تستی که زیر نظر کادرپزشکی خواهم داد، اگر آنها تائید کنند در تمرین حاضر می شوم و استقلال را همراهی می کنم.

*در بازی آینده هم که باید به مصاف استقلال اهواز بروید.

خب تیم استقلال خوزستان همیشه تیم خوبی بوده و در مقابل استقلال تیم دست و پا بسته این نشان نداده است. آنها بازیکنان و مجموعه خوبی دارند و همانطور که دیدی در بازی رفت هم ما را شکست دادند و در نهایت برای اینکه بتوانیم با خیال راحت صدر جدول را حفظ کنیم، باید در مقابل این تیم هوشیار باشیم و بتوانیم برای حفظ صدر تمام تلاش مان را به خرج بدهیم.

*فکر می کنی بتوانی دوباره برای استقلال گلزنی کنی؟

خب گل زدن با پیراهن استقلال برای من خاطره خیلی شیرین و بزرگی است و دوست دارم حالا که دوباره آماده خدمت به تیم هستم، در صورت صلاحدید کادرفنی، امیدوارم بازگشتم دوباره با گل همراه باشد.

*دربی ۲۷ دی را چطور می بینی؟

به نظر من دربی همیشه بازی بزرگ و سختی برای هر دو تیم بوده و امسال هم با این شرایط جدول بازی ها، خان آخر لیگ است. در هر حال ما تمام تمرکزمان را روی بازی استقلال خوزستان گذاشته ایم و تمام هدف مان پیروزی در این بازی و حفظ صدر است تا پس از آن خودمان را برای دربی آمده کنیم. به نظر من هواداران استقلال باید حمایت بیشتری از تیم صدرنشین داشته باشند چرا که جای آنها روی سکوها خیلی خالیست.