به گزارش پارس به نقل از مهر، طبق پیشنهاد رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن، پنج مدال طلا، نقره و برنز جهان و چندین مدال بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا به عنوان نایب رئیس معرفی شد.

ضمن اینکه حمید بنی تمیم دانشجوی دکترای تربیت بدنی و استاد دانشگاه، دارنده مدال های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ و برنز رقابت های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۶ در رشته کشتی فرنگی و همچنین معاون پیشین اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به عنوان دبیر فدراسیون کشتی پیشنهاد شد.

همچنین امیررضا خادم معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، دارنده دو مدال برنز المپیک بارسلون و آتلانتا و دو مدال طلا و برنز جهان و رئیس اسبق فدراسیون کشتی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به عنوان خبره ورزشی و حسین پور نیز به عنوان خزانه دار فدراسیون کشتی به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد شدند.

طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی، احکام این نفرات پس از طی مراحل قانونی و در صورت تایید وزیر ورزش و جوانان رسما اعلام خواهد شد.

اعضای مجمع فدراسیون کشتی در روز ۱۴ دی ماه و پس از انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، اختیار معرفی گزینه های مدنظر برای این سمت ها را به وی واگذار کردند.