به گزارش پارس به نقل از فارس، وی افزود: با توجه به اینکه بازی ها رو به اتمام است تا مربی جدید بخواهد با تیم انس بگیرد کمی زمان می برد. مجید جلالی برای این تیم زحمت کشید اما در نهایت مدیرعامل و مسئولان باشگاه این تصمیم را گرفتند.

هافبک تیم تراکتورسازی تصریح کرد: به نظر من تصمیم درستی نگرفتند. مجید جلالی برای تراکتورسازی زحمت کشید اما دقیقه به دقیقه با صحبت هایی که انجام شد تمرکز او را برهم زدند. جلالی تا زمانی که می توانست به کار خود ادامه داد اما ای کاش او با دل خوش تیم را ترک می کرد. در حال حاضر می دانم او چه حسی دارد.

کیانی در مورد احتمال حضور تونی اولیویرا به عنوان سرمربی در تراکتورسازی تصریح کرد: اولیویرا مربی بسیار خوبی است و با شرایط تیم آشنایی دارد او از جو تراکتورسازی به خوبی آگاه است و می تواند در تیم موفق شود.

کیانی در پاسخ به این سوال که الیویرا سال قبل با برخی از بازیکنان مشکل داشت و آیا این مسئله باعث ایجاد مشکل در تیم نمی شود، عنوان کرد: اصلا چرا تونی اولیویرا سال قبل ما را ترک کرد که اکنون بخواهد دوباره به تیم بازگردد. اگر او را دوست داشتند چرا اجازه دادند برود تا نه خودشان خراب شوند و نه اکنون این اتفاقات بیافتد که جلالی بخواهد در این شرایط و با یک خاطره بد تیم را ترک کند.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می تواند با این شرایط قهرمان شود، گفت: با صدر جدول شش هفت امتیاز فاصله داریم اما بازی های زیادی باقی مانده است می توانیم قهرمان شویم اما نه با این روند که در پیش گرفتیم. واقعا می بینید چقدر حاشیه برای تیم به وجود آوردند. با این شرایط سال بعد هیچکس در تبریز نمی ماند وقتی توانستیم با مجید جلالی به صدر برسیم می توانستیم قهرمان هم شویم. حتما مشکلی بوجود آوردند که تیم این روند را پیدا کرد.

کیانی در مورد مصدومیت دستش خاطرنشان کرد: در دقیقه ۳۰ بازی مقابل صبای قم زمین خوردم و از صدایی که شنیدم متوجه شدم دستم شکسته است البته تا پایان بازی به کارم ادامه دادم اما اکنون دستم را گچ گرفتم. بازی کردن در زمین آسفالت بهتر از بازی در این بازی یخ زده است.