به گزارش پارس  ، محمد غلامی  در گفتگو با تسنیم با ابراز رضایت از شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: پیش از این گفته بودم که پیروزی در دیدار با تراکتورسازی برای ما خیلی مهم و باارزش است به همین دلیل بعد از برتری باارزش مقابل این تیم مجدداً به کورس مدعیان بازگشتیم و فجر را هم شکست دادیم تا امیدهای مان برای قهرمانی زنده بماند.

وی در ادامه مدعی شد که به هیچ عنوان از نیمکت نشینی نگران نیست و افزود: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. من هم بازیکن کم تجربه ای نیستم و با تلاش بیشتر سعی می کنم دوباره به ترکیب اصلی برگردم. ذخیره شدن باعث ناراحتی ام از کرانچار نمی شود و قطعاً انگیزه مرا بیشتر خواهد کرد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص فاصله ۶ امتیازی این تیم با صدر جدول گفت: ما فقط باید به فکر پیروزی در دیدارهای پیش رو باشیم و در این بین از کوچک ترین لغزش مدعیان استفاده کنیم.

غلامی در خاتمه ضمن اشاره به دیدار تیمش مقابل صبای قم تصریح کرد: صبا با بردی که مقابل گسترش فولاد کسب کرد با روحیه بالا رودرروی ما قرار می گیرد اما ما نیز به دلیل ۲ برد باارزش قبلی مان در بهترین شرایط به سر می بریم و فقط با هدف برد مقابل صبا قرار می گیریم.