به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در نخستین روز از رقابت های بیلیارد نوجوانان ناین بال قهرمانی جهان ۲۰۱۳ که در شهر ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار شد المیرا و الناز کروبی دو نماینده ایران در اولین دیدار خود به مصاف حریفانی از کشورهای روسیه و اوکراین رفتند و در نهایت هر دو آنها با نتیجه ۶ بر ۲ بازی را به حریفان خود واگذار کردند.

دومین دیدار المیرا کروبی مقابل حریفی از کشور میزبان بود که موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر وی را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند.

دیدار دوم الناز کروبی نیز مقابل حریفی از کشور آمریکا انجام شد و به رغم نمایش خوب و در حالیکه نتیجه بازی ۴-۴ مساوی بود، در نهایت بازی را با نتیجه ۶-۴ به حریف آمریکایی خود واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در ادامه رقابتها در روز دوم المیرا کروبی با کسب پیروزی مقابل حریف خود از کشور فیلیپین توانست به مرحله یک چهارم راه پیدا کند و در نهایت در روز سوم رقابتها، المیرا کروبی مقابل حریفی از آمریکا مصاف داشت که با نتیجه ۶ بر ۳ شکست را پذیرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در پایان این مسابقات که در سه رده دختران و پسران (جوانان) و بازیکنان معلول با صندولی چرخدار در شهر ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار شد، ناتاشا سورشتان از روسیه، پینگ چونگ کو از تایوان و جونی تاهتی از فنلاند به مقام قهرمانی دست یافتند.

این مسابقات در سال آینده به میزبانی کشور چین و در شهر شانگهای برگزار خواهد شد.