به گزارش پارس به نقل از مهر، حسین قدوسی در خصوص اظهارات صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال علیه علی دایی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اظهارات آقای صالحی پاره ای از توضیحات و ذکر یک سری مسائل را ضروری دانست.

وی ادامه داد: علی دایی در نشست خبری روز پنجشنبه عنوان کرد چرا مسئولان کمیته استیناف قبل از امضای حکم توسط رئیس و دبیر فدراسیون آن را رسانه ای و اعلام کردند؟ اما هرگز منظور ایشان این نبوده است که این حکم هنوز توسط رئیس یا دبیرفدراسیون امضا نشده است بلکه گفته است چند هفته پیش از امضا رسانه ای شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ظاهرا آقای صالحی عنوان کرده دایی تنبیه پذیر نیست. این اظهارنظر توسط فردی که رئیس چنین ارگانی در فدراسیون است واقعا عجیب و بعید است. بهتر است آقای صالحی حرمت خود و احترام دیگران را حفظ کند.

وی با طرح این موضوع که مگر خدایی نکرده علی دایی جرمی مرتکب شده که ایشان این گونه اظهارنظر می کند ادامه داد: چرا آقای صالحی به عنوان قاضی تفسیر می کند و نباید این گونه اظهارنظر کنند. حرمت افراد دست خودشان است و آقای صالحی حرمت خود را حفظ کند زیرا دایی جزو مفاخر فوتبال ایران بوده و باید در خصوص او محترمانه صحبت کرد.

قدوسی ادامه داد: علاوه بر این صالحی این بحث را مطرح کرده که انگار دایی گفته است سپاهان به داور رشوه بدهد. بیایید و ببینید کجا و در کدام مصاحبه از سوی دایی به سپاهان اتهام رشوه مطرح شده است. چرا برای خودشان تفسیر می کنند. هم رای صادر شده و هم به افراد اتهام می زنند.

قدوسی بار دیگر این سوال را مطرح کرد که چرا مباحثی مطرح می شود که وجود خارجی ندارد و خاطرنشان کرد: آقای صالحی بعد از اعلام رای توسط فدراسیون مصاحبه کردند و آقای دایی هم در مصاحبه اش نظرش را گفته است و به این حکم و برخی تصمیمات کمیته استیناف ایراداتی را وارد کرده است چرا دوستان تحمل ندارند کسی از آنها ایراد بگیرد. اگر نقدی از سوی دایی صورت گرفته است منصفانه به آن نگاه کنند و ببینند کجای کارشان ایراد دارد و در نهایت به آن پاسخ دهند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: هر فردی چه مدیر، چه مربی، چه بازیکن و چه خبرنگار ممکن است در کارش دچار اشتباه شود مسئولان هم اشتباه می کنند و نباید وقتی فردی دست روی اشتباهاتشان می گذارد و مانند دایی واقعیت ها را می گوید این گونه به او بی احترامی کرده و هیچ چیز را تحمل نکنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علی دایی گفته آمادگی ۲۰ جلسه محرومیت را دارد اما چرا با این تصمیمات عجیب به پرسپولیس ضربه می زنید در صورتی که در کورس قهرمانی قرار دارد.

قدوسی با بیان اینکه انتقادات دایی شخصی نبوده تصریح کرد: منظور دایی از ارائه پرونده به فیفا بحث مربوط به حکم محرومیت دو جلسه اش نبوده است بلکه منظورش بحث حکم صادر شده در مورد پرونده تیم ملی بوده است.

وی با اشاره به اینکه به هر حال دایی سه نقد اساسی به تصمیم کمیته استیناف وارد کرده است گفت: در میان تمام مصاحبه های انجام شده ازسوی رئیس کمیته استیناف پاسخ قانع کننده ای به نقدهای آقای دایی داده نشد. بلکه فرافکنی صورت گرفته و پاسخی به سه نقد مطرح شده از سوی سرمربی پرسپولیس داده نشده است.

وی این سه نقد را اینگونه عنوان کرد: اول اینکه وقتی متهم (دایی) درخواست تجدید نظرخواهی داده است به طور قانونی نمی توانسته اند حکم را افزایش دهند اما کمیته استیناف این کار را انجام داده است. دوم، چرا قبل از امضا توسط رئیس و دبیر، این حکم چند هفته پیش رسانه ای شده است و سوم اینکه چرا وقتی قانون سقف قرارداد وجود دارد حکمی را صادر کردند که مبلغی بالاتر از سقف قرارداد و قانون تفسیر شده توسط فدراسیون را تایید کرده است و چرا زمانی که سازمان بازرسی به این مسئله ورود کرد رای عوض شد در حالی که پول آن مربی پرداخت شده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: آیا رئیس کمیته استیناف برای این سه نقد و سوال پاسخی در مصاحبه شان داده اند و یا با مطرح کردن واژه هایی مانند تنبیه ناپذیر بودند به دایی بی احترامی شده است. با این کار نه تنها حرمت سرمربی پرسپولیس و آقای گل جهان حفظ نشده است بلکه کاری کرده است حرمت خودشان نیز حفظ نشود.

وی یادآور شد: آقای صالحی شما حقوقدان و قاضی هستید و رئیس کمیته استیناف، دایی در مصاحبه خودشان کمیته استیناف را نقد کرده است اما هرگز بی احترامی و توهین نکرده است ولی شما این کار را انجام داده اید.

قدوسی در پایان خطاب به صالحی گفت: آقای دایی هنوز مصاحبه شما را نخوانده اما امیدواریم اگر مطلع شدند از کنار مصاحبه گذشته و پاسخ خیلی سختی به شما ندهند.