به گزارش پارس به نقل از برترین ها، دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره دنیای فوتبال و کوبی براینت اعجوبه دنیای بسکتبال در کلیپ تبلیغاتی ترکیش ایرلاینز به رقابت با هم پرداختند، البته رقابت آنها ورزشی نبود، بلکه آنها راه دیگری برای شکست دادن یکدیگر پیدا کردند: گرفتن عکس از خود در مکان های مختلف دنیا!

 

 




 

 

به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل؛   در این رقابت بین مسی و براینت، مسی تصویری از خودش مقابل کلیسای سنت باسیل مسکو و تصویری با یک میمون در تایلند برای براینت می فرستد و در عوض براینت تصویری از خودش روی دیوار بزرگ چین و عکس دیگری در کنار شیری که او را می لیسد برای مسی می فرستد.




 

این بار مسی عکسی از خودش با ماهی های کوچک آبهای مالدیو ارسال می کند و براینت در آفریقای جنوبی با یک کوسه عکس می گیرد و برای مسی می فرستد.
 

 

 

 

در حالیکه مسی می خواهد مقابل مسجد آبی مشهور استانبول عکس بگیرد، ناگهان براینت پشت سر او ظاهر می شود و مثل عکس خراب کن ها شکلک درمی آورد.
 

 

 

ترکیش ایرلاینز در این تبلیغ با شعار" دنیای خود را وسعت ببخشید" از این ستاره های محبوب و مردمی استفاده کرده و ویدئوی آن بیش از ۱۰۰ میلیون بار دیده شده است.
 

 


هر دوی این سوپراستارها در حال بهبود از مصدومیت های قبلی خود هستند. مسی بازیکن تیم بارسا در حال بهبود از جراحت ران است و تا ماه ژانویه آمادگی خود را بدست می آورد. براینت ستاره تیم لیکرز هم که مشکل آشیل داشته، برای بازی روز جمعه در ساکرامنتو آماده است.