به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در خصوص صحبت هایی بحث برانگیز گوران لاوره در رسانه های اروپایی و اینکه سرمربی استقلال را پدر خوانده تیم نامیده بود اذعان داشت: حقیقت این است که نمی دانم لاوره این صحبت ها را بر چه اساسی مطرح کرده است، البته اعتقاد من این است که اغلب حرف هایش را خودش نگفته باشد مگر می شود یک بازیکن خارجی که مدت کمی را در ایران گذرانده به این شکل مصاحبه کند؟

وی ادامه داد: زمانی که لاوره در استقلال بازی می کرد مدت یک ماه به صورت قهر از ما جدا شد، از طرف دیگر مبلغی را از ما طلبکار بود که من به باشگاه گفتم وی غریبه است و اکنون مهمان ما محسوب می شود بهتر است مطالباتش را پرداخت کنیم.

قلعه نویی چگونگی پرداخت بخشی از مطالبات لاوره را هم اینگونه تشریح کرد: من از یکی از دوستانم که فلاح نام دارد مقداری دلار قرض گرفتم و به لاوره دادم زیرا تصورم بر این بود که باشگاه استقلال از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد و بهتر است حق این بازیکن خارجی را بپردازیم تا بعد ها مشکل پیش نیاید البته این موضوع بماند که هنوز نتوانسته ام قرضم به دوستم را برگردانم.

قلعه نویی تاکید کرد: لاوره اکنون در شرایطی تیم ما را ترک کرده است که هنوز با استقلال قرار داد دارد به همین علت نمی تواند فعلا با تیم دیگر وارد مذاکره شود و قرار داد ببندد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوصاین ادعای گوران لاوره که اعلام کرده بود مدارکش را باشگاه استقلال مصادره کرده اند توضیح داد: دراین خصوص فقط می توانم این را بگویم که اگر مدرکی را از این بازیکن صربستانی گرفته اند به خاطر صدور ویزا و یا طی کردن برخی کار های اداری بوده است من تمام این صحبت های بی پایه و اساس وخود لاوره رابه خدا واگذار می کنم.

قلعه نویی به بازی استقلال مقابل سپاهان هم اشاره کرد و گفت: بازی های استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده است و هوادران از تماشای آن لذت برده اند، ماهم شرایط خوبی داریم و پس از مدتها باری اولین بار در هفته گذشته توانستیم با ۱۹ بازیکن تمرین کنیم وقتی تعداد بازیکنان در تمرینات بالا باشد حسن رقابت و انگیزه به تیم افزوده می شود.

وی خاطر نشانکرد: سپاهان بیشتر از اینکه تیم فوتبال خوبی باشد باشگه خوبی است من ۲ سال در آنجا بودم و خاطرات به یاد ماندنی از آنها دارم.

سر مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت خسرو حیدری بیان کرد: حیدری شرایط خوبی را پیدا کرده و چند روزی است درتمرینات حاضر میشود. اما درخصوص اینکه مقابل سپاهان از ابتدا وارد میدان میشود یا اینکه به عنوان بازیکن ذخیره بازی می کند هنوز تصمیم گیری نکرده ایم و تا پایان امشب مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال، درباره بازیکن تازه وراد تیم یعنی مجید غلام نژاد نیز خاطرنشان کرد: غلام نژاد بازیکن خوبی است. وی در زمان مربیگری علی دایی در تیم ملی بازی کرده است، استقلال هم در پست دفاع راست مشکل داشت که امیدورام با جذب غلام نژاد این مشکل حل شده باشد. جا دارد از سبحانی مدیر عامل باشگاه سایپا و فیرات سرمربی این تیم تشکر کنم که همکاریهای لازم رابا ما انجام دادند تا این مشکل ارزشمند با وجود اینکه از دو یاسه تیم پیشنهاد خوب داشت به استقلال بیاید.