به گزارش پارس ، امیر خادم در گفت وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت: من به هیچ عنوان ثبت نام نمی کنم. تاکنون ۲ بار ثبت نام کرده ام و این بار هستند کسانی که بتوانند به کشتی کمک کنند و دیگر ضرورتی نیست که من ثبت نام کنم. هرچند اگر انتخابات در حالت عادی برگزار می شد شاید حضور پیدا می کردم.


وی افزود: من قبلا ۲ بار ثبت نام کردم اما انتخابات را برگزار نکردند. اکنون هم اطلاعی ندارم که وزارت ورزش چه برنامه ای دارد و قرار است چه اتفاقی رخ دهد اما امیدوارم کشتی در نهایت از این انتخابات سربلند بیرون بیاید.


رئیس سابق فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته ملی المپیک جواب نامه مربوط به حضور شما در انتخابات کمیته ملی المپیک را داده یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز جواب نامه را نداده اند و من نیز منتظر پاسخ آن هستم. انتخابات به تعویق افتاده و باید منتظر نامه باشم. به هر شکل امیدوارم تصمیم منطقی و تخصصی در این باره گرفته شود. ۶ نفری که خبره ورزشی هستند و از کمیته المپیک معرفی می شوند باید با یک توجیه منطقی معرفی شوند تا شائبه ای در ارتباط با آنها مطرح نشود.