به گزارش پارس ، رضا نوروزی در گفت وگو با تسنیم ابتدا در خصوص گلزنی اش در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در فصل نقل وانتقالات افتاد و همچنین نیمکت نشینی های من در بازی های اخیر، فکر می کنم در زمان خوبی گل زدم. در بازی با فجرسپاسی جدا از اینکه گل زدم، پاس گل هم دادم و خدا را شکر می کنم که شروع خوبی داشتم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.


وی در پاسخ به این سئوال که « آیا از نرفتن به پرسپولیس ناراحت نیستید؟ » ، خاطرنشان کرد: من دوست داشتم به پرسپولیس بروم. پرسپولیس تیم بزرگی است و میلیون ها هوادار دارد و هیچ بازیکنی بدش نمی آید در این تیم بازی کند. به هر حال مصلحت این بود که چنین اتفاقی نیفتاده و به پرسپولیس نروم. الان هم با جان و دل برای نفت تهران و یحیی گل محمدی بازی می کنم و امیدوارم نیم فصل خوبی داشته باشم، بدون اینکه مصدوم شوم.


مهاجم تیم فوتبال نفت تهران همچنین در خصوص شانس حضورش در تیم ملی، گفت: فکر می کنم تیم هایی مثل نفت و راه آهن توی چشم نیستند. ما الان فقط با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار داریم و این در حالی است که نه ستاره داریم و نه زیاد هزینه کرده ایم. در اخبار ورزشی وقتی نتایج خیلی از تیم ها اعلام می شود، تصاویر بازی آن تیم ها پخش می شود اما زمانی که اسم نفت می آید صفحه تلویزیون مشکی می شود، چون تصویری از بازی های ما ندارند! من معتقدم کادرفنی تیم ملی و رسانه ها باید توجه بیشتری به نفت داشته باشند.


نوروزی در خاتمه تصریح کرد: هرچند رسیدن به تیم ملی سخت است و خیلی ها که در پرسپولیس و استقلال بازی می کنند کار راحتی دارند. با این حال من تلاش می کنم و باید آنقدر گل بزنم که دوباره به تیم ملی برگردم. امیدوارم در نیم فصل دوم تعداد گل های زده را بالا ببرم تا بتوانم ملی پوش شوم.