به گزارش پارس نیوز، 

در جمعه شب مسابقه آخر خنداننده شو در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد.

مسابقه بین آیت بی غم شاگرد رامبد جوان و وحید رحیمیان شاگرد فرهاد آئیش بود. شاید خیلی از مخاطبان از همان ابتدا که قرعه کشی انجام شد به نوعی در انتظار این استندآپ کمدی بودند. ابتدا آیت بی غم استندآپ خودش را اجرا کرد؛ استندآپی‌ که بیشتر در فضای سورئال و تخیلی بود. بعد از آن نوبت به وحید رحیمیان رسید. او استندآپ خود را به شکل وی‍‍ژه ای در حالی که برنده جایزه بهترین بازیگری اسکار شده بود، آغاز کرد. کار داشت به خوبی پیش می رفت که ناگهان وحید متنش را فراموش کرد و گفت دیگر نمی تواند ادامه بدهد.

در حالی که همه داوران بهت زده بودند، با پیشنهاد فرهاد آئیش و موافقت همه داوران قرار شد او دوباره و بعد از یک تنفس ده دقیقه ای روی صحنه بیاید. اتفاقی که حمایت همه داوران را در پی داشت. البته رامبد جوان گفت طبق قانون مسابقات هر فرد فقط و فقط یک بار فرصت اجرا دارد؛ اما اگر الان هیئت داوران چنین تصمیمی بگیرند می توانیم دوباره فرصتی را برای وحید رحیمیان در نظر بگیریم. اشکان خطیبی هم در ادامه گفت: رامبد من فکر می کنم وحید ارزش و استحقاق این را دارد که فرصت دوباره ای بهش بدهیم. در نهایت این اتفاق افتاد و وحید رحیمیان دوباره روی صحنه آمد اما خیلی ها به رامبد جوان برای حمایت نکردن از وحید رحیمیان خرده گرفتند.

در پ‍ی این موضع گیری‌ها احسان کرمی و اشکان خطیبی متنی را در حمایت از رامبد جوان در فضای مجازی منتشر کردند که در ادامه آن را می خوانید:

احسان کرمی در این باره نوشت:

از رامبد که حرف میزنم، از که حرف میزنم؟!

از کسى که وقتى مطمئنه کارى درسته حتمن انجامش میده. کسى که اصول کارشو زیر پا نمیذاره. یادمون نره که خندوانه و خنداننده شو برنامه رامبده؛ و موفقیت هر کدوم از بچه‌ها موفقیت رامبد و خندوانه است. به عنوان مجرى خنداننده شو هر روز میبینم که رامبد، اشکان، جناب آئیش و خانم بهرام چطور براى موفقیت همه بچه‌ها و نه فقط هم تیمى‌ها تلاش میکنن و گاهى به شدت فشارهاى عجیبى رو تحمل میکنن. اما قصه رامبد یه کم متفاوته. کنترل و هدایت بچه هاى با استعداد، با هوش، مشتاق، اما آماتور خنداننده کار بى نهایت دشواریه و این مهم در درجه اول به عهده رامبده.

رامبد جوان یک کارگردان جدى و بسیار حرفه اى و از همه مهمتر یک انسان مسئول نسبت به جامعه و مردمشه.

میدونم که دوست نداره اینا رو بنویسم. منتها مسئله اینه که منم مثل خودش وقتى فکر میکنم کارى درسته حتمن انجامش میدم!

خوشحالم که در سه سال گذشته تنها برنامه اى که اجراشو پذیرفتم خنداننده شو بوده

حمایت داوران خندوانه از رامبد جوان به خاطر حواشی خنداننده شو

 

اشکان خطیبی هم نوشت:

همه از برادری ما خبر دارید اما این نوشته فارغ از رابطه ی قلبی من و رامبده.

فقط خواستم یادآوری کنم که اگر امروز میتونیم درباره ی پدیده های نوظهور مدیوم نمایشی نوپا در ایران به نام استندآپ ، حرف بزنیم یا نظریه پردازی کنیم به دلیل زحمات شبانه روزی مردی است که به حداقل ها و کلیشه ها راضی نمی شه و از جان و روان و سرمایه و زندگی ش هزینه می کنه تا در پایان به راه رفته ش افتخار کنه چون خوب میدونه که:

«مرده آ ن است که نامش به نکویی نبرند»

عشق و دل نگرانی رامبد رو تمام ۵۰ کمدینی که در ۲ دوره ی خنداننده شو شرکت کردند با تمام وجود لمس کردند.

وقتی پای استعدادها و جوانان وسط باشه تمام اعتبارش رو یکجا و بی اغماض خرج می کنه.

عشق و دیوانگی مثل اکسیژن و آب براش حیاتیه پس...

عشق تون رو از کسی که همه ی عشق ش رو برای شما خرج کرده هیچ وقت دریغ نکنید.

پ ن: هنوز نمی فهمم که تعریف از شاگردش و متنی که خودش نوشته و اون همه براش زحمت کشیده چه ایرادی داره،همه مون از شاگردامون بعد از اجراهاشون‌تعریف میکنیم؟

پ ن ۲: هیچ علاقه ای به حضور در سری دوم خنداننده شو به عنوان مربی نداشت و فقط به اصرار من قبول کرد چرا که معتقدم بهترین و پرایده ترین مربی میتونه باشه و هست.

برادر عزیز و با نمکم ، وحید مشکلات دیگری داره که کمکش میکنیم به مرور بهشون فایق بیاد.

پ ن: من کوچک تر همه تونم

 

حمایت داوران خندوانه از رامبد جوان به خاطر حواشی خنداننده شو

 

انتهای پیام/