به گزارش پارس نیوز، 

خبرنگاران مدام می‌گویند آیا او ناامید است؟ کارلوس پاسخ می‌دهد نه. او در واقع ناراحت است، برخلاف چیزی که حرف‌هایش القا می‌کند. همواره وقتی برنامه‌های تیم ملی به درستی اجرا نمی‌شود، او این‌گونه عبوس می‌شود و به هم می‌ریزد چون همیشه یک حرف دارد: «ما در تیم ملی ‌مسئول هستیم، مقابل 80 میلیون ایرانی...»

او از برنامه‌ریزی گلایه دارد و فقط یک حرف را تکرار می‌کند. اینکه یک ‌سال قبل وقتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش گفتند اولویت با تیم ملی است، برنامه‌ریزی کرد و حالا باشگاه‌ها از برنامه او به منفعت رسیده‌اند اما تیم ملی نه. حالا فوتبال را فراموش کنید. یاد رفتار ترامپ بیفتید. وقتی او زیر برجام زد، واکنش‌ها چه بود؟ غیر از این بود که می‌گفتند دیگر نمی‌توان به ترامپ اعتماد کرد؟! همه واکنش نشان دادند؛ از مجلس بگیرید تا رئیس‌جمهور. ترامپ قبل از اینکه بیاید، گفته بود برجام را قبول ندارد وقتی دست به چنین کاری زد، کسی شگفت‌زده نشد، بلکه همه عصبانی شدند.

حالا این حس بی‌اعتمادی در قبال فدراسیون هم برای کارلوس کی‌روش به وجود آمده است. به نوشته خبرورزشی، او عصبانی است و ناراحت. می‌گوید تا یک ‌سال قبل همه می‌گفتند اولویت تیم ملی است ولی مشخص شد اولویت باشگاه‌ها بوده‌اند. در واقع او همه چیز را تنها در حد یک شعار دید. اگر از کارلوس سؤال کنید، شاید همه چیز را برای‌تان با یک ساعت مثال بزند. اینکه بند ساعت را به او دادند ولی موتور و عقربه‌ها در اختیار باشگاه‌ها بود. 


انتهای پیام/