فیلم سینمایی " آرزوی مرگ " به کارگردانی " الی روث " 22 نوامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم روایت پدری است که بعد از مرگ خانواده و فرزاندانش به ماشین کشتار مبدل می شود و انتقام خانواده اش را می گیرد. بروس ویلیس نقش اول این فیلم را بر عهده دارد.

آرزوی مرگ برای بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود/عکس

وینسنت اونتوریو ، جک کیسی، الیزبات شان، بائو نپ و مایک ایپس از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار بروس ویلیس به ایفای نقش پرداخته اند.

ویلیس به تازگی بازی در فیلم " اولین کشته " را به پایان رسانده است. فیلم سینمایی " اولین کشته " به کارگردانی "استیون سی میلر" از 21 ژوئیه 2107 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

آرزوی مرگ برای بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود/عکس

بروس ویلیس ، هایدن کریستنسن، گتین آنتونی، شارلوت کرک، مگی آویلا و چلسی می از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روایت دزدی بانک در خیابان وال‌استریت نیویورک است. س از این سرقت یکی از پلیس‌ها رد دزدها را می‌زند اما در این راه جان پسرش به خطر می‌افتد.

آرزوی مرگ برای بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود/عکس

بروس ویلیس یکی از باسابقه‌ترین بازیگران سینمای اکشن هالیوود که مجموعه فیلم‌های " جان سخت " را بازی کرده در این فیلم نقش اصلی را بر عهده دارد.