حتی در بین افراد معمولی، یافتن تعادل بین تعهدات کاری و تعهدات خانوادگی مشکل است. در حالیکه افراد مشهور و خوش اقبال، مشکلات قابل بحثی دارند، تشکیل خانواده برای افراد مشهور زمانی که بر سر کاری هستند یا در تور جهانی هستند و مجبورند که ماه ها و ماه ها از خانه دور باشند باید سخت باشد. به همین دلیل، برای برخی از افراد، موضوع شهرت نسبت به فراهم کردن زندگی خانوادگی ثابت و پرورش فرزندانشان اهمیتی ندارد. در اینجا برخی از ستارگان مشهوری ذکر شده اند که خانواده خود را در اولویت نسبت به شهرت خود قرار داده اند.

گارث بروکس

زمانی که گارث بروکس، خواننده و نوازنده معروف تصمیم گرفت که در سال 2000، برای استراحت از توجه همگانی و شهرت فاصله بگیرد، در اوج شهرت و محبوبیت خود قرار داشت. بعد از طلاق دردناک و مرگ مادرش، این خواننده کانتری تصمیم گرفت تا دخترانش، یعنی تیلور، آگوست و آلی را در کنار همسر جدیدش تریشا بزرگ کند.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

به نظر می رسد که طرفداران او در مورد تصمیمش برای در اولویت قرار دادن خانواده اش و استقبال او با رویی گشاده بعد از چهارده سال دوری حمایت کردند. زمانی که از اولین تورش برمی گشت در حالی که همزمان آلبوم نهمش به نام "مردی در مقابل ماشین" را منتشر کرد، فروش بلیط او رکورد شکسته بود. او بلافاصله توسط آکادمی موسیقی کشور به عنوان مرد سرگرم کننده سال معرفی شد.

مردم به او می گفتند: «چطور می توانی از موسیقی فاصله بگیری؟» بروکس به آنها گفت: «پدر بودن چیزی است که هیچ چیز نمی تواند تجربه آن را به او دهد. من چهره های شیرین و طبع طرفدارانم را می شناختم. اما نمی دانستم آنها که هستند. «او تصمیم گرفت تا نقش پدرانه خود را ایفا کند حتی یاداشت هایی را که خودش دسته بندی کرده بود رها کرد. او توضیح داد: «تو شروع کرده ای که عضوی از جامعه شوی. مردان دیگری که در زمین فوتبال به عنوان پدر بودند هم به من به عنوان پدر نگاه می کردند. و من خیلی خوشحال بودم.»

جسیکا بیل

زمانی که نوبت ذکر نام زوج های قدرتمند هالیوود می رسد، جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل (بازیگر هالیوود و مدل)، جزء این لیست هستند. این دو زمان طولانی صرف موسیقی و تلویزیون و فیلم می کردند و اغلب برای رویدادهای مهمی در فرش قرمز حاضر می شدند. برای آنها، تسلیم شدن به سبک زندگی لس آنجلسی راحت بود اما اکنون که یک پسر دارند به نظر می رسد که حضور کمرنگ تری دارند. و زندگی به این سبک شاید راحت نباشد.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

بعد از نقل مکان به نیویورک که بیل گفت آنجا خانه و زندگی ثابت و دائمی آنها است، برنامه سرگرمی امشب از او دعوت به حضور در این برنامه کرد اما حضور در این برنامه چالش هایی داشت و او مسولیت خود به عنوان مادر را به همه مسولیت های دیگرش ترجیح داد.

او گفت: «شما حق انتخاب ندارید. باید وارد ماشین شوید، در جلو را باز کنید و بهتر است که مادر باشید زیرا برای هیچ کس مهم نیست که در کل روز، چه کاری انجام دادید.» من کارم را در محل کار رها کردم. من کارم را به خانه نمی آورم. منظورم این است، بله، من خسته می شوم و گاهی اوقات نیاز به سرگرمی دارم تا حالم بهتر شود. اما باید این احساسات را رها کنید. شما بچه دو ساله ای دارید که فقط می خواهد با شما بازی کند و این مهمترین موضوع برای شما می باشد.

رابین رایت

علیرغم حضار و مخاطبین زیادی که در باکس آفیس، برای مهارت های شگفت انگیز و عجیب او در "زن شگفت انگیز" و عملکرد او در سریال "خانه پوشالی"، تولید شرکت نتفلیکس، از خوشحالی فریاد می زنند، رابین رایت، بازیگر و خواننده آمریکایی از زمان مادر شدن، سوابق کمی در پروفایل خود دارد. روشن شد که اولین زنی که قلب ها را در یک فیلم کلاسیکی به نام "عروس شاهزاده" از آن خود کرد، شیوه آهسته تر و با آرامش بیشتری از زندگی برای خانواده اش می خواست.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

رایت بعد از 20 سال ازدواج با شان پن در یک زندگی پر از آشفتگی، به مدت 12 سال به سان فرانسیسکو نقل مکان کرد در حالیکه او تصمیم داشت تا روی بزرگ کردن دخترش، دیلان و پسرش هاپر، تمرکز کند. با توجه به تصمیمش برای ترک هالیوود، رایت به برنامه اینترتینمنت ویکلی گفت: «من نمی خواهم تا فرزندانم را در این جامعه عجیب تملق آمیز بزرگ کنم. اگر شما والدین مشهور دارید، این موضوع برای بچه ها یا هر فرزندی که در هر سنی است خوب نیست. به آنچه بر سر برد پیت و آنجلینا آمده نگاه کنید.»

دیو چاپل

در سال 2005، نمایش کمدی دیو چاپل در اوج محبوبیت خود قرار داشت زمانی که او از این مجموعه کار - و قرارداد 50 میلیون دلاری - خود را کنار کشید! در طول این سالها، افرادی که در مورد علت رها کردن او نظریه پردازی می کردند، شگفت زده شدند اما سالها بعد، چاپل مجدداً رکورد زد.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

این کمدین در یک مصاحبه با ونیتی فیر، گفت که بعد از فاصله گرفتن از کار و رفتن به آفریقای جنوبی، درحالی که مطبوعات سخنی از او به میان نیاوردند، «من به خانه رفتم و برای فرزندانم ساندویچ های مخلوط درست کردم ... این موضوع اصلا برایم اهمیت نداشت. هیچ کس نمی تواند کسی را به کاری مجبور کند. این فقط شما هستید که احساس نیاز به انجام کاری که دوست دارید می کنید و آن را انجام می دهید. پاسخ من بسیار پیچیده است زیرا من همه راه هایی که سالهای گذشته رفته بودم را رها کردم.»

چاپل، پدری که سه بار ازدواج کرده، به نظرات مردم در مصاحبه اش خندید و توضیح داد که «من هیچگاه حضور در صحنه را متوقف نکرده ام. کاری که انجام دادم این بود که کمی از استیج به عقب رفتم زیرا نورهای صحنه بسیار داغ بودند و من سعی داشتم تا کار دیگری با زندگی ام انجام دهم و برنامه دیگری برای زندگی ام داشتم. این نوع توجهی که قبلا به خانواده ام داشتم، برای پرورش یک خانواده، سازنده نبود.»

جیمی لین اسپیرز

از سن جوانی، جیمی لین اسپیرز، در درجه اول به عنوان خواهر کوچکتر بریتنی اسپیرز، کاملا معروف بود و سپس به عنوان بازیگر در کانال دیزنی، نمایش های رکوردداری مانند Zoey 101 داشت. با این حال زمانی که در 16 سالگی، او بارداری خود را اعلام کرد و دختری به نام مادی در سال 2008 به دنیا آورد، همه تعجب کردند.

«من خودم را جای یک فرد بالغ می گذارم، پس لازم است تا مانند یک فرد بالغ و بزرگسال رفتار کنم. سن من هیچگاه بهانه ای برای شانه خانی کردن مسولیت ها نبود - زیرا می دانید دخترم این را از من نمی خواست. اسپریرز به پیپل گفت: «من حس تاسفی برای خودم ندارم، من هیچ تاثر و پشیمانی برای خودم ندارم. من تصمیم گرفتم و و زمان این بود که تصمیم نهایی را بگیرم. من این دختر کوچک را وارد دنیا کردم و این وظیفه من است که مطمئن شوم که او بهترین زندگی که ممکن است را دارد - نه هیچ کس دیگر - شما باید مسئول کارها و رفتار تان باشید و این چیزی است که من تلاش می کنم تا به بهترین نحو احسنت هر روز انجام دهم.»
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

برای فرزندش مادی، که در این خانواده معروف و مشهور به دنیا آمده و بزرگ می شود، اسپیرز توضیح می دهد که «او زمانی که متولد شد خاله اش را در حال اجرا تماشا کرد و می دانست که مادرش گاهی اوقات در تلویزیون کار می کند. پس فکر می کنم که این قضیه برای او عادی باشد. این یک موضوع عجیب و ناملموس نیست - این کاری است که خانواده من برای شغلشان انجام می دهند، و همان چیزی است که مادرم برای ما فراهم ساخت. فکر می کنم او اینگونه با این قضیه کنار می آِید.»

فیبب کیتز

احتمالا با فیبب کیتز آشنایی دارید. فرد زیبا و سیاه موئی که به نظر می رسید تازه کارش را شروع کرده که ناگهان ناپدید شد. روشن شد که دلیل بسیار خوبی برای ترک هالیوود او وجود دارد. در طول هنرپیشگی برای فیلم "سرمای بزرگ"، او کوین کلین را ملاقات کرد.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند
مسیر آنها مجدد از تئاتر نیویورک پابلیک عبور کرد و در سال 1989، زمانی که او فقط 25 ساله بود و شوهرش 41 ساله بود، آنها رسما ازدواج کردند. چند سال بعد صاحب دو فرزند به نام اوون و گریت شدند و تصمیم گرفتند تا با هم خانواده را در اولویت خود قرار دهند. کلین توضیح داد: «ما توافق کردیم تا با هم هماهنگ شویم پس تصمیم گرفتیم که دیگر همزمان با هم کار نکنیم.
هر وقت که زمان کار من بود، فیبی در خانه با بچه ها می ماند.» این روزها، کیتز را می توان در مغازه اش در خیابان مادیسون، بلو تری یافت که یک بوتیک شیک است که چیزهای گلچینی از چیزهای مختلف برای کلکسیون داران ارائه می دهد.

مگ تیلی

مگ تیلی، هنر پیشه معروف با نقش های پر رنگش در فیلم هایی مانند "سرمای بزرگ"، "آگنس"، به راحتی در بین مخاطبانش جای گرفت. غیاب و عدم حضور او حس شدنی بود. در نتیجه، زمانی که تصمیم گرفت تا شغلش را رها کند تا به بزرگ کردن سه فرزندش به نام امیلی، دیوید و ویل تمرکز بیشتری کند، دوری او خیلی حس می شد.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

وی به پیپل گفت که می خواهد تا به خوبی در خدمت فرزندانش برای چند سال باشد اما بعد از بازگشت بعد از ماه ها برای تولید، متوجه شد که "بهترین دوستش، بهترین دوست فرد دیگری بود یعنی دخترش شکست عشقی خورده است و حال او بسیار خراب است."

تیلی حس کرد که نمی تواند ماه ها به طور پیوسته برای کار برود و تصمیم گرفت تا فرزندانش را به زادگاه شان در کانادا ببرد تا مطمئن شود که فرزندانش، بیسکوییت داغ بعد از برگشت از مدرسه می خورند و صبحانه داغ هر روز صبح می خورند و پذیرفت که او می خواهد یکی از افرادی باشد که می خواهد کارش را ترک کند تا مادر باشد. حالا همه فرزندان او بزرگ شده اند او شروع به بازگشت به این صنعت کرده و حتی نقشی در مقابل برد پیت در فیلم "ماشین جنگی" ساخت شبکه نتفلیکس، بازی کرده است.

کریس اودانل

بعد از ظاهر شدن در فیلم های "محفل دوستان"، "بچلور"، و "بتمن و رابین"، وضعیت کریس اودانل به لحاظ تپش قلب خیلی بد بود. با این حال علیرغم اینکه سن او در آن زمان 25 ساله بود، تصمیم گرفت تا از شهرت کناره گیری کند و در خانه پدری اش زندگی کند.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

اکنون پدر پنج فرزند به نام - لی‌لی، کریستوفر، چارلز، فینلی و ماو است - و اودانل به ریباک گفت که می خواهد که بیشتر مرد خانواده باشد تا اینکه به عنوان ستاره سینما بماند، «فیلم های بزرگی به من پیشنهاد شد که شغل من را به سطح متفاوتی می برد، و من تصمیم گرفتم تا روی ترمز بزنم و در این مسیر متوقف شوم. می دانم اگر در این مسیر به راهم ادامه می دادم، احتمالا هیچگاه ازدواج نمی کردم.»

زمانی که فرزندانش کمی بزرگتر شدند، اودانل، نقش فعلی اش در مجموعه تلویزیونی آمریکائی "ان سی آی اس: لس آنجلس" را پذیرفت: نقش ثابتش در یک مکان به او اجازه داد تا کودکانش را به محل ضبط این مجموعه فیلم بیاورد و حتی کوچکترین فرزندش، بخش کوچکی از نمایش را در قسمت 150 ام بازی کرده است.

جنیفر گارنر

قبل از اینکه بن افلک و جنیفر گارنر تصمیم به طلاق بگیرند، آنها زوج هالیوودی دیگری بودند که سعی کردند تا در شهر تینزل، خودشان فرزندان شان را بزرگ کنند. از آنجایی که هر دو شغل های فعال و زیادی داشتند زمانیکه شروع به تشکیل خانواده کردند، گارنر نشان داد که آنها برنامه ای برای کنار کشیدن از شغل برای حمایت از رویاهای یکدیگر دارند.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

«شما از شنیدن این که چگونه به این نتیجه رسیدیم تعجب خواهید کرد، او برای اولین بار ظرف شست، من فکر می کنم هیچ وقت بیش از چهار روز، از خانه دور نبوده ام. فکر کنم زمانی که برای اولین بار پنج روز از فرزندانم دور شدم ... من در شروع فیلم نشستم و به اطرافیان گفتم که برای کار من برنامه ریزی کنند، بیایند و به برنامه من نگاه کنند.پس مشخص کردند که کجا قرار است تا فرزندانم را ببرم و چه موقع می توانم به خانه بروم.»

علیرغم ماجرای ناخوشایند جدایی اش، گارنر به مسئله در اولویت قرار دادن فرزندانش ادامه داد و تصمیم داشت تا با افلک به عنوان پدر فرزندانش، به نام های وایولت، سرافینا و ساموئل، تا حد امکان یک زندگی مانند بچه های معمولی دیگر بسازد. گارنر در تودی شو توضیح داد: «قطعا ما یک خانواده مدرن هستیم. شما انتخابی ندارید. او به E! News گفت: جن یک مادر بسیار فداکار و شجاع است. او مادر شگفت انگیزی است و من واقعا خوش شانس ام که او را به عنوان همسر و مادر فرزندانم دارم. ما بهترین تلاش خود را می کنیم آنها را در اولویت قرار می دهیم و این کاری است که ما انجام می دهیم.»

ریک مورانیس

ریک مورانیس، هنرپیشه کانادایی، فرد ساده و قابل ستایش، در 80 فیلم کمدی مانند کمدی "توپ های فضائی"، "عزیزم بچه ها را کوچک کردم"، "شکارچیان شبح"، به عنوان بازیگر اصلی نقش ایفا کرد. پس بعد از این که دیگر فیلم بازی نکرد، این موضوع بسیار ناراحت کننده بود. روشن شد که همسرش، آن، در درگیری با بیماری سرطان، جان خود را از دست داده و او خودش به تنهایی مسئول بزرگ کردن فرزندانش است.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

در سال 2015، مورانیس به هالیوود ریپورتر گفت: «من واقعا با افراد جالب و مردم شگفت انگیزی کار می کردم. من کار را ترک کردم و تصمیم گرفتم که در خانه با چند فرزندم بمانم، که این نوع زندگی بسیار متفاوت است. اما این موضوع برایم اهمیت داشت. من به هر حال هیچ افسوس و پشیمانی ندارم. زندگی من شگفت انگیز است.»

اکنون که فرزندانش بزرگ شده اند، مورانیس به تنهایی در آپارتمانی در منهتن و محله معروف آپر وست ساید زندگی می کند در حالی که در حال انجام هیچ کاری در حال حاضر نیست و در صورت پیشنهاد کار، او قبول خواهد کرد. «من استراحتی کردم که این استراحت به استراحت طولانی تری تبدیل شد،» او گفت: «اما من به هر چیزی که برایم جالب باشد علاقه مندم. من هنوز به طور معمولی در مورد یک فیلم یا نقش تلویزیونی پرس و جو می کنم،» او ادامه داد «و به محض اینکه نقش مورد علاقه من به من پیشنهاد شود آن را قبول خواهم کرد و انجام می دهم.»

پاپی مونت‌گومری

بینندگان تلویزیون احتمالا با پاپی مونت‌گومری، هنرپیشه استرالیائی خیلی آشنا باشند که او در چند نمایش مانند سریال هفت ساله ای به نام "بدون رد" ظاهر شد. بعد از اتمام بازی اش در این فیلم، این بازیگر استرالیائی که اکنون به خانه اش در لس آنجلس برگشته تصمیم گرفت تا به نقش مادری اش برای پرس جکسون متمرکز شود. مونت‌گومری گفت: «من فقط پسرم را داشتم. من مدت طولانی در اولین سال زندگی او از او دور بودم. واقعا نیاز دارم تا زمانی را صرف پسرم کنم و مانند مادری برای مدت زمانی برایش باشم.... من در مورد کامل بودن هر چیزی برای جکسون بسیار نگرانم او در مورد زمانی که پسرش متولد شد گفت. من سعی کردم تا مطمئن شوم که همه چیز برای او درست و عالی است. من کتاب های زیادی در این مورد مطالعه کردم تا زندگی کاملی برایش بسازم.»
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

چیزی که او در طول مدت زمان ماندن در خانه به عنوان مادر آموخت این است که این کار قطعا راحت نیست. این ستاره گفت که این دو سال «از هر چیزی که تاکنون در کارش انجام داده است برایش چالش انگیزتر بوده است. این کار سختی است. من می توانم 20 ساعت در روز روی یک فیلم یا مجموعه کار کنم و این کار برایم راحت تر از مادر کامل بودن بدون داشتن تفریح و استراحت است. در هنگام کار، همه چیز به خودت مربوط می شود و زمانی که با فرزند خود هستید، همه چیز به او ارتباط پیدا می کند. اما من عاشق این دغدغه هستم.»

کندیس کامرون بیور

اگر شما فیلم "خانه کامل" را در سال های 89 و 90 تماشا کرده اید کندیس کامرون بیور را می شناسید. بیش از دو دهه قبل، زندگی او کاملا تغییر کرد زمانی که او با بازیکن هاکی بازنشسته ای به نام والری باور ازدواج کرد.
این زوج، سه فرزند مشترک به نام ناتاشا، لو و ماکسیم دارند. بعد از پایان فیلم، ما چیز زیادی در واقع در مورد این بازیگر نشنیدیم تا زمانی که مجددا برای سریال "خانه های کامل تر" محصول شبکه نتفلیکس، دوباره ظاهر شد و طرفداران او دیوانه او بودند، قبل از آن، کامرون بیور، به عنوان مجری مشترک برنامه تلویزیونی The View فعال بود. در نهایت، او مجدداً مادر شد و تصمیم گرفت تا به محیط شاد خانه اش برگردد.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

در اعلامیه تلویزیونی در زمان نمایش گفتگو، کامران بیور توضیح داد که «جابجا شدن از ساحل غربی به شرقی هر هفته برای من و خانواده ام بسیار مشکل است و می خواهم مطمئن شوم که می توانم زمان زیادی را با فرزندانم بگذرانم و در همه پروژه هایی سرمایه گذاری کنم که تا کامل ترین حد انجام می دهم.»

دمی مور

زمانیکه بروس ویلیس و دمی مور ازدواج کردند، احتمالا آنها بزرگترین زوج قدرتمند در جهان بودند. آنها شغل ها و نقش های سینمایی بزرگ در آن زمان داشتند اما این موضوع باعث نشد که تصمیم به تشکیل خانواده نگیرند.
اولین بارداری مور توسط پرتره ای از او در مجله ونیتی فیر به مردم اعلام شد. وی که مادر سه فرزند است، در نهایت بزرگ کردن سه دختر به نام های رومر، اسکات و تالولا را دور از تپه های بورلی انتخاب کرد.
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

برای داشتن آرامش بیشتر، این خانواده به هیلی، آیداهو نقل مکان کردند. مور به مجله این استایل توضیح داد که «یکی از اهداف من، ایجاد رابطه عاشقانه است پس کودکان من همانند بزرگسالان، می خواهند تا در زندگی شان با من شریک شوند. نظر من این است - اگر اکنون این کار صورت نگیرد بعدا هم نخواهد شد.» مور برای خانواده اش سرمایه گذاری کرد و وقت خود را به آنها اختصاص داد.

رومر توضیح داد که او و خواهرش «بسیار خوشبخت بودند که والدین معروف و مشهوری نداشتند» و مادرش همیشه به او می گفت که «فقط سعی کن که خودت باشی.» به عنوان یک فرد بزرگسال، رومر نیز قادر به اذعان فداکاری های مور بود و گفت: «به خاطر اینکه زمانی که مادرم من را به دنیا آورده 25 ساله بوده و اکنون که من فرزند دارم و 28 ساله هستم، و می توانم خودم را در سه سال قبل تصور کنم که شروع به داشتن فرزند و ازدواج گرفتم و شغل ام را دارم، این موضوع خیلی جالب است من خیلی مغرورم و به او حسودی می کنم.»

جولیا رابرتز

بعد از اینکه جولیا رابرتز، رکورد زیباترین زن دنیا را شکست، یکی از معروف ترین بازیگران در هالیوود شد. با نامزد کردن با کیفر ساترلند و گرفتن طلاق از خواننده کانتری به نام لایل لاوت، ازدواج او با فیلمبرداری به نام دنی مودر عجیب بود. حتی تعجب آورتر از آن، زمانی بود که او کلا از چشم مردم ناپدید شد بعد از اینکه صاحب پسری شد و مادر پسری به نام هنری و دوقلوهای هیزل و فینائوس شد. همانطور که رابرت به ماریو لوپز گفت: «من یک مادر فوتبالیست برای مدتی بودم اما منظورم بازیکن فوتبال، بسکتبال، یوگای هوازی است و با آنها این ورزش ها را بازی می کردم.»
ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

او آنچنان مسولیت های شغلی اش را به خوبی از زندگی خانوادگی اش جدا کرد که فرزندانش متوجه این حقیقت نشدند که او معروف است. رابرتز یک داستان بسیار بازگو شده را به ونتی فیر گوشزد می کرد و گفت: «من در یک خیابان شلوغ بودم و یک نفر به من توجه کرد و سپس فرد دیگری متوجه من شد. زمانی که به گذشته می رویم می بینیم که مردم می گویند: "اوه، این جولیا رابرتز است." زندگی به همین منوال ادامه یافت و سپس فین گفت، بله، مادر من جولیا رابرتز است و این چیزی است که به تو چشم انداز خوبی می دهد. اسم می تواند رابینسون، یا جانسون باشد، به عنوان یک فرد، اسم کاری برای من انجام نمی دهد.»

رابرتز از اعتبار عدم حضورش در رسانه های اجتماعی کمک گرفت تا بدون آنکه کسی متوجه شود فرزندانش را به دیزنی لند ببرد. او به یو اس ای تودی گفت: «فرهنگ عجیبی بین شخصیت های مشهور و عصر اینترنتی وجود دارد - من برای ادامه دادن این کار آشفته و شلوغ بسیار پیرم. من در این مورد خوشحالم. قطعا گذراندن وقتم با خانواده ام، به من که سن خاصی دارم کمک زیادی کرد.»

خانواده در اولویت اول
یافتن تعادل بین زندگی حرفه ای و زندگی خانوادگی تان می تواند حس غیر ممکنی باشد. چه خارج از خانه کار کنید یا روزتان را داخل خانه بگذرانید، هیچگاه راحت نیست که حسی را ایجاد کنید که از صرف زمان کافی در خانه برای خانواده به دست می آورید. این ستاره ها به ما نشان می دهند که این موضوع اکثر اوقات غیر ممکن به نظر می رسد، اما در اولویت قرار دادن خانواده امکان پذیر است اما شما باید فداکاری داشته باشید و از برخی چیزها گذشت کنید. در حالی که ممکن است مجبور به رها کردن شهرت باشید (یا مجبور باشید آن را کنار بگذارید) تصمیم آنها برای در اولویت قرار دادن خانواده، برای همه ما الهام بخش و قابل الگوگیری است.