مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی پرسپولیس در فصل دوازدهم که روزهای جنجالی را به همراه این تیم پشت سر گذاشت، اکنون بعد از گذشت بیش از 5 سال با دریافت حکم نهایی مطالبات خود، توانست آن را از پرسپولیس دریافت کند.


حکمی که می‌توانست در صورتی که این تیم موفق به حل آن نشود، چالش‌های بزرگی اعم از کسر امتیاز و ممنوعیت جذب بازیکن را برای سرخپوشان شکل دهد. پرسپولیس با حماسه هواداران، مدیریت اقتصادی باشگاه و در نهایت همکاری بازیکنان توانست اکنون این مبلغ 10 میلیاردی را تامین کند و به زودی آن را در اختیار مانوئل ژوزه قرار خواهد داد تا با دریافت رسید آن، جلوی هرگونه مشکلی از سوی دادگاه انضباطی فوتبال را بگیرد.


این اتفاق اکنون اما برای این تیم دردسر دیگری را شکل خواهد داد. خروج 10 میلیارد از خزانه تیمی که جزو چهار تیم برتر آسیاست و باید برابر حریفان قدرتمندی از غرب و شرق بایستد، می‌تواند آنها را با مشکل بزرگی مواجه کند و مطمئنا نیازمند به نگاه ویژه مسوولان است. بازیکنان پرسپولیس که بعد از دریافتی اول خود با توجه به شرایط باشگاه تا این لحظه نسبت به دریافت پاداش‌های صعود و قهرمانی خود مدارا را پیشه کرده‌اند و هوادارانی که حامی بزرگ این تیم برای دستیابی به موفقیت بوده‌اند و در کنار مدیریت و کادرفنی اکنون امیدوار به نگاه ویژه مسوولان برای برطرف کردن چالش‌های بزرگ مالی پیش‌رو هستند تا خزانه خالی‌شان مانع از شکل گیری افتخاری تاریخی برای فوتبال ایران نشود.