اولین تصویر از دیوید هاربور در نقش پسر جهنمی منتشر شد و این بار با کاراکتری خسته و شاید خشن‌تر از فیلم‌های قبلی سر و کار داریم. گرچه در نگاه اول احتمال دارد که هاربور را با ران پرلمن یا همان هل‌بوی قبلی اشتباه بگیرید.
رونمایی از پسر جهنمی
یک دهه بعد از دو فیلمی که گیرمو دل‌تورو بر اساس کامیک‌های «هل‌بوی» دارک هورس ساخت، استودیوی لاینزگیت اقتباس تازه‌ای از این شخصیت محبوب را برای نمایش در سال 2019 در نظر گرفته است.

هاربور که با ایفای نقش کلانتر سریال «چیزهای عجیب» به شهرت رسید، نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و میلا یوویچ ستاره سری فیلم‌های «شیطان مقیم» در نقش ملکه خونین ظاهر خواهد شد. یان مک‌شین و ساشا لین هم دیگر بازیگران فیلم هستند.

نیل مارشال، که پیش از این در سریال‌های مهمی چون «بازی تاج و تخت»، «هانیبال» و «وست‌ورلد» به‌‌عنوان کارگردان حضور داشته، «هل‌بوی» را بر اساس فیلمنامه‌ای از مایک میگنولا می‌سازد. میگنولا فیلمنامه آثار مشهوری چون «دراکولای برام استوکر» را در کارنامه دارد اما بیشتر به‌عنوان نویسنده کامیک شناخته می‌شود. میگنولا در ساخت فیلم‌های قبلی «هل‌بوی» با دل‌تورو همکاری نزدیکی داشت و ظاهرا بخش عمده‌ای از داستان این نسخه جدید برگرفته از فیلمنامه‌ای است که او برای قسمت سوم سری فیلم قبلی نوشته بود.
رونمایی از پسر جهنمی