مجموعه مردم نهاد عاشورا که چند ماهی است فعالیت خود را با هدف معرفی صادقانه واقعه عاشورا و رساندن پیام امام حسین (ع) به مردم جهان شروع کرده، در راستای معرفی ویژگی‌های شخصیتی و هدایت کننده امام حسین (ع) به مردم اقصی نقاط جهان، کمپینی را با نام Say Ya Hussain ( بگو یا حسین ) راه اندازی کرده است.

وب سایت Ashura.info از تمامی علاقه مندان به امام حسین (ع) درخواست کرده تا با شرکت در این کمپین ، به روشی نوین و به صورت غیرمستقیم، امام حسین (ع) را به مردم جهان معرفی کنند.

کمپین بگو یا حسین می گوید در فعالیت‌های روزانه و اتفاقاتی که در روزمره زندگی هر شخص می‌افتد و به شخصیت امام حسین (ع) مرتبط است، با گفتن یک یا حسین، ایشان را یاد کنند‌.

در این فراخوان از آنان خواسته شده که تصویری از خود به همراه کاغذی که بر روی آن جملات تعیین شده برای شرکت در کمپین با هشتگ #SayYaHussain وجود دارد را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند‌.

جملاتی از قبیل « اگر ظلم را دیدی و سکوت نکردی ، بگو یا حسین » ؛ « وقتی کسی را بخشیدی و بهش فرصت دوباره دادی، بگو یا حسین » ؛ « هرگاه نیازمندی را دیدی و بی تفاوت از کنارش عبور نکردی ، بگو یا حسین» ؛ « در راه حق از پی سختی‌ها و دشواری‌ها اگر صبور بودی بگو یاحسین » و غیره ... که به زبان انگلیسی ترجمه شده است، برای شرکت در این کمپین، انتخاب شده و در کانال تلگرامی مجموعه ی عاشورا به آدرس Telegram.me/Ashura_info موجود است.

اتحاد و یک صدایی علاقه مندانِ امام حسین (ع) به خصوص شیعیان در معرفی صادقانه حضرت سید الشهدا علیه السلام ، انتقال حسِ انسان دوستانه ، عشق ، محبت و ظلم ستیزی و الگو قرار دادن امام حسین (ع) در تمامی فعالیت های نیکِ روزمره از دیگر اهداف این کمپین جهانی است.

تصاویر منتشر شده از شرکت کنندگان این کمپین، علاوه بر شبکه های اجتماعی ، در وب سایت رسمی کمپین بگو یا حسین، وابسته به مجموعه عاشورا به آدرس www.Ashura.info/SayYaHussain منتشر خواهد شد، تا تصاویر شرکت کنندگان در اقصی نقاط دنیا به خوبی پوشش داده شود.

مجموعه عاشورا بدون هیچگونه وابستگی به سازمان ها و نهادهای دولتی، از افراد دغدغه مند و علاقه مند به امام حسین علیه السلام، به صورت کاملا مردمی تشکیل شده است و برای محقق شدن اهدافش نیاز به کمک و همراهی افراد متخصص و علاقه مند به امام حسین (ع) دارد.

از اهداف بلند مدت این مجموعه جلوگیری از اسلام هراسی و معرفی صادقانه واقعه عاشوراست که با استفاده از تخصصِ متخصصین خود در حوزه وب سایت و فضای مجازی ، تصویری واقعی از عاشورا و شیعیان امام حسین (ع) در نتایج تصویری جستجوی انگلیسی واژه ی Ashura در موتور جستجوگر گوگل، به نمایش بگذارد.

کمپین «بگو یا حسین» راه‌اندازی شد

کمپین «بگو یا حسین» راه‌اندازی شد

کمپین «بگو یا حسین» راه‌اندازی شد