"اس جی هریس" بدلکار فیلم سینمایی "ددپول 2" به علت اشتباه در انجام یک عملیات بدلکاری با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

تولید این فیلم از اواخر ماه ژوئن آغاز شده و در حال حاضر فیلمبرداری آن در شهر ونکوور کشور کانادا ادامه دارد. این حادثه دردناک در لوکیشن کشور کانادا اتفاق افتاده است.

این بدلکار زن سینمای هالیوود در هنگام پرش با موتورسیکلت بر روی قایق به دلیل اشتباه محاسباتی دچار حادثه شده و در دم از دنیا رفت.

بعد از اتفاق تصادف برای تام کروز در فیلمبرداری فیلم "ماموریت غیرممکن 6"، این دومین حادثه سر صحنه فیلمبرداری در سینمای هالیوود طی هفته گذشته است.

هریس اولین بدلکار افریقایی امریکایی زن سینمای هالیوود بود که عملیات‌های موتورسواری را انجام می‌داد.

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

کشته شدن بدلکار زن هالیوودی/عکس

براساس آخرین اخبار این فیلم که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد، 1 ژوئن 2018 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

مونرا باکین، جاش برولین، رایان رینولدز، تی جی میلر، برینا هلیبرند و کاران سونی از جمله بازیگرانی هستند که در "ددپول 2" نقش‌آفرینی می‌کنند.

کشته شدن بدلکار زن هالیوودی/عکس

از نکات جالب این پروژه همکاری پنج فیلمنامه نویس برای نگارش فیلمنامه دد پول 2 است به صورتی که دو عضو فیلمنامه را نوشته و دو نفر دیگر شخصیت پردازی‌ها تکمیل کرده و نفر آخر تطبیق نهایی را انجام داده است.

ددپول فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است.