این بازیگر معروف چندی قبل با مراجعه به پلیس از سه نفر از بستگانش به اتهام آدم ربایی شکایت کرد و گفت: من از یکی از بستگان نزدیکم حدود 80 میلیون تومان طلب داشتم اما او بدهی خود را نمی داد. وقتی خواستم پول را پرداخت کند، با همدستی دو نفر دیگر مرا به کمپ ترک اعتیاد برده و در آنجا بستری کردند. معتادان وقتی مرا در آنجا دیدند، فکر کردند که برای بازی در فیلمی به آنجا آمده ام و امضا و عکس یادگاری خواستند. وقتی مسوولان کمپ مطمئن شدند من معتاد نیستم از آنجا بیرون آمدم و تصمیم به شکایت گرفتم.

پس از این شکایت متهمان بازداشت شده و پرونده آنها به اتهام آدم ربایی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه شکایت این بازیگر دوباره مطرح شد و متهمان با رد اتهام خود مدعی شدند، به خاطر رفتار این بازیگر تصور می کردند که معتاد شده است. به همین خاطر تصمیم گرفته بودند او را ترک بدهند. روز حادثه هم با این هدف او را به کمپ ترک اعتیاد برده بودند و موضوع آدم ربایی صحت نداشته است.

همسر یکی از متهمان هم اعلام کرد؛ شوهر فکر می کرد این بازیگر جوان معتاد شده و به خاطر توهم اعتیادش او را به کمپ برد .قصد شوهر کمک به این جوان بود.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و رد اتهام آدم ربایی از سوی آنها ، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.