دیدنی ها و تفریحات موجود در این جزیره ی زیبا آنرا بسیار مورد توجه کرده است و تمامی مسافرینی که به این مکان سفر میکنند برای کمترین زمان خود برنامه ی کاملی دارند تا در مدت زمان معین از تمامی مکان های کیش  دیدن نمایند , دیدنی های کیش تنوع بسیاری دارد از نمونه های تاریخی تا مدرن مکان های دیدنی برای سلیقه های مختلف دارد .

 

واقعاً جزیره کیش را باید در خلوتی دید؛ کیش گردی زمان می خواهد و آب و هوا و البته کمی هم دل و دماغ! سال گذشته برای اولین بار کیش را در نوروز دیدم و اصلاً با کیش در تابستان و پاییز قابل مقایسه نبود. حجم انبوه جمعیت ؛ صف های طولانی و سرویس دهی ضعیف تر هتل ها از جمله ویژگی های تور کیش در ایام عید است. پس اگر دوست دارید دیدنی های زیر را با دل سیر ببینید بهتر از هر وقتی غیر از نوروز به کیش سفر کنید. 

کاریز کیش

کاریز به معنی قنات می باشد و دلیل نام گرفتن کاریز این است که در زمان های گذشته آب شیرین در آن منطقه وجود نداشته و آب مورد نیاز آنها از این شهر زیر زمینی برای کیش تامین میگردیده , در زمان حال از این مکان استفاده نمیشود در حالیست که در گذشته اهمیت بسیار بالایی داشته و امروزه فقط به عنوان یک مکان دیدنی مورد بازدید قرار میگیرد , مساحت این شهر بیشتر از 10 هزار متر میرسد , سقف آن 8 متر بوده و مملو از مرجان  و صدفهای زیبا می باشد سن این مکان نزدیک به 400 سال می باشد.  

تفریحات و امکانات کاریز کیش

برای رفاه بیشتر مسافرین و بازدید کنندگان عزیز در این مکان امکانات و رفاهیاتی نیز در نظر گرفته شده است تا  بسیار مناسب آنها را سرگرم نمایند , از نمونه هایی ک میتوان نام برد موزه و رستوران های سنتی و مدرن , آمفی تئاتر  , سالن کنفرانس و گالری عکس می باشد .

از ویژگی های خاص کاریز کیش دو نمونه می باشد :

  1. این کاریز در جزیره ی مرجانی قرار گرفته است .
  2. تنها مکانی است که سقف آن مملو از مرجان ها و صدفهای طبیعی می باشد.

بسیاری از افراد معتقدند خاک این مکان درمانی می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود , قنات در ایران قدمت بسیار زیادی دارد از این رو بر این باورند که صاحبان این قنات ها ایرانی می باشند و پیشنهاد میشود در صورت استفاده از تور های کیش حتما از این مکان دیدن نمایید .

 

قیمت تور کیش در سال 96

زمان خرید بلیط برای سفر به کیش در قیمت آن بسیار تاثیر دارد , هتل های 5 ستاره کیش جزو بهترین هتل ها محسوب میشوند برای مثال هتل ترنج که به هتل دریایی معروف است جزو تورهای لاکچری بوده و در وضعیت عادی با قیمت 1.300.000 به فروش می رسد این درحالیست که در زمان اوج خرید و تعطیلات افزایش قیمت این هتل لاکچری به 50% میرسد از این هتل به عنوان بالاترین قیمت میتوان نام برد در جای دیگر هتل هایی با ستاره های کمتر مانند تعطیلات در کیش یافت میشود که قیمت آن در شرایط عادی حدود 360.000 می باشد و در زمان آفر تا 30% تخفیف میرسد , در جایگاه هتل های متوسط میتوان از آرامش با قیمت 478.000 و شایلی با قیمت 455.000 در زمان عادی سال اشاره کرد , برای مشاهده لیست کامل قیمت تور کیش به سایت کیشتور سر بزنید.

جهت اطلاعات بیشتر قیمت تور های ارزان کیش می توانید به روش های زیر اقدام نمایید :

  1. وب سایت رسمی دایانا گشت Dayanagasht.com
  2. شماره تماس 43036000- 021
  3. خط  5 رقمی 43397-021
  4. نشانی عباس آباد – مقابل متروی بهشتی – پلاک 8 واحد 4