با توجه به محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی و هزینه‌های سرسام‌آور برخی از بازی‌ها، بسیاری از کاربران رو به بازی‌های کرک شده می‌آورند.

تیم نویسندگی وب‌سایت یاس‌ دانلود، همواره با بررسی آخرین اخبار و پیشرفت‌های صورت گرفته درزمینه هک و امنیت بازی‌های کامپیوتری، جدیدترین کرکرهای دنیا را شناسایی و آخرین آثار منتشر شده از آنان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این رو می‌توان این اطمینان را به گیمرها داد که بازی‌های قرار داده شده در بخش دانلود بازی ، تماما سالم بوده و از سوی معتبرترین کرکرهای دنیا عرضه می‌شوند. شما کاربران می‌توانید با مراجعه به این قسمت، همواره به جدیدترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای دسترسی داشته و آنان را از لینک‌های مستقیم این وب‌سایت دانلود نمایید.

 

دانلود انواع نرم افزار ها به صورت رایگان

همانطور که می‌دانید، تهیه لایسنس فعال‌سازی بسیاری از نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس، محصولات ادوب و … توسط کاربران ایرانی، امری پیچیده و در بسیاری از موارد هزینه‌بردار است. ما با فراهم‌سازی یک آرشیو کامل از انواع نرم‌افزارهای کامپیوتری در دسته‌بندی‌های مخصوص، سهولت بسیاری را در دسترسی سریع به نیازهای کاربران به وجود آورده‌ایم.

اگر به دنبال دانلود نرم‌افزار تخصصی و یا مهندسی هستید، مفتخریم با قدرت اعلام کنیم که وب‌سایت یاس‌ دانلود، آرشیو نسبتا کاملی از انواع نرم‌افزارهای مورد نیاز برای زمینه‌های مهندسی، صنعت و … آماده کرده است که تماما همراه با فعال‌ساز‌های معتبر عرضه می‌شوند. به روز‌رسانی‌های منظم و مداوم این بخش، بخش بزرگی از اهداف ما را تشکیل داده و همواره سعی بر آن داریم که جدیدترین نسخه از برنامه‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای سیستم‌های کامپیوتری را با فعال‌سازهای جدید خدمتتان ارائه کنیم.

 

معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید

امروزه گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، در همه جا همراه ما هستند! فرقی نمی‌کند که در خانه باشیم و یا محل‌کار و یا حتی در حین ورزش کردن؛ چرا که همواره یک دستگاه دیجیتالی، قسمتی از زندگی ما را به خود اختصاص داده است. در کنار بسیاری از قابلیت‌های مفید و امکانات ارتباطی گوشی‌های همراه، بسیاری از افراد از گیمرهای سرسخت این پلت‌فرم هستند! با توجه به پیشرفت چشم‌گیر دانش برنامه‌نویسی در سیستم‌عامل اندروید، توجه خیل عظیمی از برنامه‌نویس‌های سراسر دنیا به این سیستم‌عامل معطوف شده و شاهکارهای متنوعی را در زمینه بازی‌های اندرویدی برای این سیستم‌عامل عرضه می‌کنند.

به واقع برخی از این بازی‌ها، تا اندازه‌ای توسعه یافته و پیشرفته هستند که به سختی می‌توان تشخیص داد که این اسکرین‌شات‌ها، مخصوص یک بازی موبایلی باشند! وب‌سایت یاس دانلود، مفتخر است به جرات اعلام کند که با تمرکز ویژه بر دسته‌بندی دانلود بازی‌ اندروید ، همواره سعی بر آن دارد که بازی‌های موجود در آرشیو را به روز نگه داشته و جدیدترین عناوین بازی‌های محبوب دنیا را نیز در اختیار علاقمندان به بازی‌های معرفی کند.

 

دانلود بهترین برنامه های مارکت برای اندروید

اگر به خاطر داشته باشید، در سال‌های اولیه ظهور سیستم‌عامل اندروید در میان گوشی‌های تلفن همراه، مشکلات متعددی متوجه کاربران آن بود. امروزه میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف در مارکت گوگل پلی استور وجود دارند که با بهره‌گیری از انعطاف‌پذیری بسیار بالای سیستم‌عامل اندروید، برای هر نیازی یک اپلیکیشن مخصوص را به کاربر پیشنهاد می‌کنند.

در این میان، گروهی از برنامه‌نویسان فارسی زبان، با ارائه ایده‌ای فوق‌العاده شرایط را برای کاربران فارسی زبان و کمی بعد، برای بسیاری دیگر از کاربران سراسر جهان تغییر دادند! کافه بازار یا مارکت فارسی زبانان، توانست در زمانی کوتاه به محبوب‌ترین اپلیکیشن اندرویدی تبدیل شود.

وب‌سایت یاس‌دانلود، همواره جدیدترین نسخه مارکت بازار را به محض آپدیت در اختیار بازدیدکنندگان عزیز قرار می‌دهد و شما کاربران به آسانی می‌توانید با ورود به صفحه دانلود این اپلیکیشن، جدیدترین نسخه این مارکت ایرانی را دانلود و بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خود نصب کنید.