در این نشریه که از انتشارات مرکز اطلاع‌رسانی بازارکار جهاد دانشگاهی است ، آخرین خبرها و گزارش‌ها در حوزه‌های کارآفرینی  و اشتغال درکشور همراه با جدیدترین اطلاعیه‌های استخدامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی،شرکت‌ها و موسسات درج شده است. از جمله  مطالب درج شده در این شماره می‌توان به اخبار آزمون  استخدامی اجرایی که ثبت نام آن تا 5 تیرماه ادامه دارد و نحوه ثبت نام و برگزاری این آزمون اشاره کرد .

همچنین آخرین مصاحبه رییس سازمان اموراداری واستخدامی کشور در مورد تحولات استخدامی کشور و موضوع تفکیک وزارتخانه‌ها،اخبار مربوط به وضعیت نیروی انسانی قوه قضاییه در آستانه هفتم تیر روز قوه قضاییه  و برنامه راه‌اندازی 1000 دفتر الکترونیک قضایی تا پایان سال ، گزارشی از مشکلات فعلی کاریابی‌ها درکشور،اخبار استخدام درآموزش و پرورش،گزارشی از برنامه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی درمورد تجاری سازی فناوری با همکاری یک دانشگاه مالزیایی،آخرین خبرهای آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی،متن کامل آیین نامه ثبت نام در طرح مهارت‌آموزی درمحیط کار واقعی  و شیوه اجرایی آن و ... دیده می‌شود .

لازم به ذکر است که مرکز اطلاع رسانی بازارکار جهاددانشگاهی علاوه برهفته نامه "بازارکار "،ماهنامه " بازارکار نوین " را نیز منتشر می‌کند که درآن موضوعات مربوط به اقتصاد دانش بنیان،پارک‌های علم و فناوری،مراکز رشد،فن بازارها،فناوری اطلاعات و ... مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.