حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده، صبح چهارشنبه به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام(ره) در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین هدف سازمان تبلیغات اسلامی اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه ها است.

وی افزود: ترویج دین اسلام در میان مردم به ویژه نسل جوان، دفاع از اصول اسلام و نظام مقدس انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با توطئه های فرهنگی و اخلاقی بیگانگان با تکیه بر جامعیت اسلام از دیگر اهداف این سازمان است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این سازمان زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری است و سیاست های سازمان با حکم مقام معظم رهبری تعیین می شود و بحمدالله در زمان مدیریت جناب آقای دکتر خاموشی شاهد تحولات بسیار خوبی در سازمان تبلیغات اسلامی بوده ایم.

وی افزود: بیش از 92 هزار هیات مذهبی با سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط هستند، بیش از 50 هزار مبلغ در حوزه های تبلیغی توسط سازمان در مناسبت های محرم، صفر و ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت ها اعزام می شوند.

نوری زاده گفت: بیش از 147 مدرسه معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور با بیش از 10 هزار دانش آموز، دانشگاه سوره، موسسه تبیان، مرکز داده های دینی، پژوهشکده باقر العلوم، انتشارات خوارزمی، بین الملل، سوده مهر و امیرکبیر از دیگر موسساتی هستند که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند

وی ادامه داد: خبرگزاری مهر ، کتاب شهر، مرکز بصیرت و دیگر مراکز تاثیرگذار فرهنگی از جمله سازمان هایی هستند که با سازمان تبلیغات اسلامی بسیار جامع در حال فعالیت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که دشمن حضور فعال ما در مراکز مذهبی را خطر جدی برای بقا خود می‌داند، افزود: طبیعی است که برای از بین بردن این هویت و مراکز نهایت تلاش خود را انجام می دهد،هر چند که تخریب مساجد توسط دشمن فقط منوط به تخریب فیزیکی نمی شود بلکه زمانی که دشمن بتواند حضور ما را در این مراکز و محافل کم رنگ کند این خود نیز به نومعی تخریب محسوب می‌شود.

وی گفت: مشغول کردن ما به فضای مجازی و ماهواره و شبکه های اجتماعی فاسد توسط دشمن و گرفتن روح بندگی که از حضور ما در این محافل جلوگیری می کند، این امر نیز نوعی تخریب برای این کانون های فرهنگی است و ما همواره باید مراقب باشیم که حضورمان در مساجد یک حضور فعال و کاربردی باشد.