درحالی‌که خبر رسید قرار است امیرحسین مقصودلو (تتلو) در مشهد به اجرای کنسرت بپردازد، مسئولان ارشاد این شهر این خبر را تکذیب کردند.

صدرا مذهب‌یوسفی، مشاور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی و مسئول ستاد هنرمندان حامی دکتر روحانی در خراسان‌رضوی و شهر مشهد، ضمن بیان این نکته که هیچ درخواست برگزاری کنسرتی برای این خواننده داده نشده است، گفت: البته که ما علاقه‌مند به برگزاری کنسرت هستیم و همیشه به برگزاری آن اعتقاد داشته‌ایم. حالا اگرچه بلافاصله بعد از پیروزی آقای روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور زود است که برنامه‌ریزی کنیم، اما قطعا یکی از مطالباتی که به‌ویژه در شهر مشهد پیگیری آن را خواهیم داشت همین مسئله کنسرت است که الان با توجه به عوض‌شدن فضا و همچنین پیروزی آقای روحانی و تمامی اعضای لیست امید در شهر مشهد، امیدواریم که بتوانیم هرچه‌زودتر این کنسرت‌ها را برگزار کنیم».

او ادامه داد: «نظر مردم برای ما بسیار مهم است و همان‌طور که جناح اصولگرا و خود آقای رئیسی هم متوجه شدند، هنرمندان گروه مرجعی هستند که نباید تنها در راستای اهداف سیاسی از آنها بهره گرفت، بلکه باید همیشه در کنار آنها بود تا به جامعه شور و نشاط تزریق شود؛ همان‌طور که آقای روحانی گفتند ما تلاشمان بر این است که هرچه‌بیشتر فضا را عقلانی و گفتمانی کنیم و در این فضا می‌توان با دید بازتر سراغ مشکلات رفت. ما نگاهمان به موسیقی فاخر، موسیقی سنتی و ملی ایران و البته هر نوع موسیقی که مطابق عرف ایرانی باشد است. در این راستا هر کاری از دستمان بربیاید، برای برگزاری کنسرت‌ها در مشهد خواهیم کرد».