فصل پنجم سریال تلویزیونی "پایتخت" هم‌اکنون مراحل تصویربرداری را در شهر شیرگاه استان مازندران پشت سر می‌گذارد.

سریال پایتخت 5

تصویربرداری سریال "پایتخت" تا سه هفته آینده در شهر شیرگاه ادامه دارد و پس از آن، گروه برای ادامه ضبط این مجموعه تلویزیونی به شهرهای دیگری همچون تهران، قشم و کشور قبرس یا یونان که پیش‌تر هم از آن‌ها به عنوان یکی از محل‌های تصویربرداری این مجموعه نام برده شده بود، می‌روند.

سریال پایتخت 5

در سریال "پایتخت ۵ " تمامی بازیگران اصلی این مجموعه تلویوزیونی پربیننده حضور دارند که علاوه بر آن‌ها بهرام افشاری نیز به این سریال اضافه شده است.

سریال پایتخت 5

افشاری در فصل دوم سریال "پایتخت" نیز حضور داشت، اما قرار است حضور او در فصل پنجم این سریال پررنگ‌تر باشد و در قالب شخصیت پسر بزرگ بهبود که از سربازی بازگشته، به ایفای نقش بپردازد.

سریال پایتخت 5

هم اکنون بازیگرانی مانند احمد مهران فر، علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر و نسرین نصرتی جلوی دوربین سیروس مقدم هستند.

سریال پایتخت 5

همچنین سارا و نیکا که از فصل اول سریال "پایتخت" نقش دو دختر شخصیت‌های هما و نقی را بازی می‌کردند، با گذشت چند سال و بزرگتر شدن همچنان به عنوان بچه‌های این خانواده در این سریال حضور دارند.

سریال پایتخت 5

پیش‌تر قرار بود "پایتخت ۵ " سریال ویژه شبکه یک سیما برای پخش درماه مبارک رمضان باشد، اما با توجه به وقفه زمانی که بین مراحل پیش تولید و تولید این اثر تلویزیونی ایجاد شد و این سریال دیرتر از زمان تعیین شده، کلید خورد، این اثر از فهرست شبکه یک سیما برای پخش در ماه بندگی خدا خارج شد و قرار است سریال "زیر پای مادر" با نام قبلی " لبخند رخساره" در ماه مبارک رمضان میهمان روزه‌داران شود.