سید امیرسیدزاده تهیه‌کننده سینما، در خصوص وضعیت فعلی فیلم «داستان سیاوش» گفت: امیر اسکندری به عنوان کارگردان فیلم، انتخاب‌های نهایی بازیگران را انجام داده و من نیز دورنمای خوبی را برای این فیلم می‌بینم.

وی افزود: امیدوارم قبل از شروع ماه مبارک رمضان بخشی از تولید فیلم فلسفی «داستان سیاوش» را انجام دهیم. هم اکنون با بازیگران قرارداد قطعی نبستیم اما با دوستانی به توافق نهایی رسیدیم.

سیدزاده اظهار داشت: بخش زیادی از لوکیشن‌های فیلم «داستان سیاوش» در تهران فیلمبرداری می‌شوند و بخش دیگر آن هم در شمال رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه که پیش‌بینی شده 35 جلسه فیلم‌برداری برای این فیلم در نظر گرفته شده اما با توجه به سختی کار تولید ممکن است فیلم‌برداری آن تا 40 جلسه هم ادامه پیدا می‌کند.

سیدزاده تصریح کرد: امیدواریم که فیلم «داستان سیاوش» برای ارائه به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود و بتواند حرفی در سینمای هنر و تجربه داشته باشد.

سیدزاده درباره آخربن وضعیت اکران «شماره 17 سهیلا» خاطرنشان کرد: برای اکران این فیلم با شرکت نسیم صبا قرارداد بستیم و امیدواریم که تا پایان نیمه اول سال 1396 به اکران برسیم.