کنداکتور پخش سازمان صدا و سیما به‌علت جلوگیری از هرگونه تداخل میان سریال‌های نوروزی تغییراتی در ساعت پخش آنها به وجود آورد.

 
به گزارش  قانون به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سریال «دیوار به دیوار» به‌کارگردانی سامان مقدم در 60 قسمت 40دقیقه‌ای تولید شده است. بینندگان شبکه سه سیما، علاوه بر ایام نوروز می‌توانند این مجموعه را تا پایان اردیبهشت ماه هرشب ساعت 20:30 دنبال کنند. فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، آزاده صمدی، رؤیا تیموریان و ویشکا آسایش از بازیگران این مجموعه هستند.
 
شبکه دوی سیما نیز سریال نوروزی «مرز خوشبختى» را با تغییر 15دقیقه‌ای به ساعت 21:15 انتقال داده است. این مجموعه به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام تولید شده و در آن بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ،‌ امیر حسین آرمان، مهدی سلوکی و شهرزاد کمال‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.
 
«مرز خوشبختى» قصه سه جوان را روایت می‌کند که یکی از آنها به‌عنوان شخصیت محور این قصه با قرار گرفتن در موقعیت‌های جالب و مفرح مجبور می‌شود قبل از آغاز سال جدید از تهران به شهر محلات سفر کند. کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می‌آید و جزو نخبگان علمی می‌شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند، علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست ... .
 
سریال «علی‌البدل» به‌کارگردانی سیروس مقدم هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال به‌بهانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نگاهی طنازانه به شرایط موجود دارد.
 
مجموعه «علی‌البدل» با حضور بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محسن تنابنده، مهدی فخیم‌‌زاده، هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، محمود جعفری، حسین محب‌ اهری و فروغ قجابگلی تولید شده و روایتی است از افرادی که در جلسات شوراها حاضر می‌شوند، اما حق رأی ندارند، کسانی که در مجالس و شوراها به‌عنوان اعضای علی‌‌البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رأی ندارند.
 
شبکه پنج نیز در نظر دارد مجموعه طنز «شوخی کردم» به‌کارگردانی مهران مدیری را که پیش از این در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بود در طول تعطیلات ساعت 23 روی آنتن ببرد.
 
سریال «شوخی کردم» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری است. این مجموعه با ژانر طنز اجتماعی بوده و از لحاظ موضوع، دارای قسمت‌های مستقل بوده و در هر قسمت بر اساس یک سوژه نمایش‌های کمدی پخش می‌شود. در این سریال کلیپ‌های طنز در محیط‌ها و قالب‌های مختلف اجرا می‌شود.
 
برنامه «گپ کوک» نیز در ایام نوروز با دعوت از خوانندگان معروف و سایر چهره‌های شناخته‌شده‌ای  که عرصه خوانندگی را تجربه کرده‌اند در گونه‌های مختلف موسیقی اعم از سنتی، پاپ، محلی و تلفیقی و با اجرای زنده این هنرمندان، همراه با گپ‌وگفت با آنان، بخش نمایشی طنز و مسابقه حافظه که همگی در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی برگزار می‌شود، دنبال خواهد شد.