سیاوش چراغی پور بازیگر سریال تلویزیونی " لیسانسه ها" گفت: خوشبختانه پیش از حضور هر کسی ، خود سریال " لیسانسه ها" به اندازه ای جذاب بود و مورد تایید مردم قرار گرفت که حضوردر این اثر جزو افتخارات من به حساب می آید.

وی ادامه داد: همچنین من نقشم درسریال " همسایه‌‌ها " را بسیار دوست داشتم چون اختلافاتی که بین این شخصیت و دیگر شخصیت ها به وجود می آمد ، بسیار اتفاق‌های خوبی را رقم می زد.

چراغی پور تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل بازخوردهای خوبی که از مردم داشتیم سروش صحت بخش دوم سریال " لیسانسه ها" را هم با رجوع بیشتری به کاراکتر من تعریف می کند و در حال نوشتن فیلمنامه است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در فصل دوم " لیسانسه ها" نقش من پررنگ تر می شود و هم اکنون مشغول تصویربرداری این اثر هستیم.

این بازیگر عرصه تلویزیون وسینما توضیح داد: امیدوارم که فصل دوم سریال " لیسانسه ها"  هم مانند فصل نخست آن  حتی بهتر از فصل اول بتواند در دل مردم جای باز کند و یک نوع آشتی بین مردم و تلویزیون برقرار کند. 

وی یادآور شد: یکی از بازیگرهای اصلی که به فصل دوم سریال " لیسانسه ها" اضافه شده در حقیقت شخصیت خواهر زن بنده در فصل اول این سریال است که در آخرین قسمت حضورش احساس شد.

بازیگر فیلم سینمایی" تابستان داغ" تصریح کرد: از حالا به بعد با توجه به اینکه یک رابطه عاطفی ین خواهر زن بنده و یکی از شخصیت های جوان برقرار می شود، داستان جدیدی هم ادامه پیدا می کند.

وی افزود: به طور یقین داستان جلوتر می رود ، شخصیت های بیشتر و جدیدتری به مجموعه اضافه می شوند.

چراغی پور خاطرنشان کرد: تصویربرداری فصل دوم سریال " لیسانسه ها" حداقل سه یا چهار ماه و برابر با زمان تصویربرداری فصل اول این سریال زمان می برد و به امید خدا در سال جدید روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

سریال تلویزیونی " لیسانسه ها" به کارگردانی سروش صحت و با حضور بازیگرانی همچون هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، متین ستوده، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی، کاظم سیاحی، افشین سنگ چاپ، سیاوش چراغی پور، نیلوفر شهیدی و مهران رجبی پائیز سال 1395 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.