«خندوانه» بیستم بهمن ماه میزبان رضا رویگری بازیگر و خواننده بود. با آمدن این بازیگر حال و هوای  خاصی در برنامه حاکم شد.

رضا رویگری ضمن خوشحالی از حضور در برنامه، در خصوص حال و هوای این روزهای خود گفت: خداروشکر حالم خوب است. دست چپم مشکل دارد که این روزها  در خیابان این‌گونه دست‌ها مد شده است (خنده). ما دستمال گردن می‌بستیم، همه این کار را می‌کردند؛ حالا هم از  مدل دستم تقلید می‌کنند.

رضا رویگری

وی ادامه داد: روحیه‌ام عالی است؛ اما به نظرم دیگر خیلی استراحت کردم. الان حدود چهار سال است که کار نکردم.

رویگری در پاسخ به جوان درباره همکاری در فیلم سینمایی «گناهکاران» عنوان کرد: واقعیت این است اگر آقای قریبیان ناراحت نشوند، بیماری من از آنجا شروع شد. چون زمان فیلمبرداری خیلی سرد بود و ما در استانبول با یک پیراهن در سرما کار می‌کردیم.

جوان تاکید کرد: ما خاطره‌های خیلی خوبی در این فیلم با هم داریم.

رویگری در خصوص فعالیت در عرصه خوانندگی پاسخ داد: حنجره‌ام یک مقدار مشکل دارد؛ اما بزودی کنسرت خواهم داشت. می‌خواهم که همه بیایید. به نظرم باید کنسرت را در بیابان اجرا کنم (خنده)؛ چرا که جمعیت زیادی می‌آیند.

وی در ادامه از نوشتن فیلمنامه خود خبر داد و گفت: فیلمنامه‌ای که نوشتم کاری نوستالژیک است. این اثر درباره زندگی خودم است. فقط در همین برنامه اعلام می‌کنم که این فیلم سه میلیارد نیاز دارد تا ساخته شود.

وی افزود: این فیلم را باید خودم بسازم و از سال 72 نوشتن این فیلمنامه را شروع کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» در پاسخ به سوال جوان پیرامون شروع فعالیت خود گفت: من سال 57 برای اولین بار فیلم «عقاب‌ها» را بازی کردم. بعد از آن در «اجاره‌نشین‌ها» بازی داشتم که فروش خوبی داشت. پشت صحنه خیلی خوبی داشتیم و آقای مهرجویی ریسه می‌رفت. به نظرم  اگر پشت صحنه را پخش می‌کردند، فروش بیشتری به دست می‌آمد.

رویگری در خصوص شروع خوانندگی خود بیان کرد: به دلیل مذهبی‌بودن پدرم، من همراه او به جلسات قرآن می‌رفتم و حتی در مسجد اعظم تجریش قرآن می‌خواندم.

در بخش دیگر برنامه رویگری درباره ماجرای تک فرزند بودن خود گفت: پدر و مادرم 15 سال بچه‌دار نشدند. دختر عموم را بزرگ کردند. تا روزی که یکی به پدرم گفته بود، خودش بچه‌دار نمی‌شود و بچه دیگری را بزرگ می‌کند. پدرم ناراحت شد و با خدا راز و نیاز کرد و سر سجاده نماز خوابش برد. در خواب آقا امام رضا (ع)  را می‌بیند و امام به او می‌گوید ما به شما یک پسر می‌دهیم. و دعای پدرم مستجاب شد. جالب است بگویم من تک فرزندم، یک پسر دارم و پسرم هم یک بچه دارد!

رویگری در پایان گله خود را در خصوص دستمزدهایی که نگرفته مطرح کرد و گفت: از حدود ده کار تصویری، طلبکار هستم. امروز برای درمان بیماری‌ام خیلی به پول نیاز دارم. ماشینم را برای فیزیوتراپی فروختم. متاسفانه طلب دارم اما دستمزدم را پرداخت نمی‌کنند.