نتایج اعتبارسنجی روش تلفنی نشان داد، نتایج این نظرسنجی با نتایج نظرسنجی‌های مشابه این مرکز که با حجم نمونه بالاتر و به شیوه حضوری انجام شده است تفاوت چندانی ندارد.

بر این اساس ۵۰ درصد نمونه مردان و ۵۰ درصد مابقی را زنان تشکیل داده‌اند. ۶۹ درصد متأهل، ۲۷.۵ درصد مجرد و ۳.۵ درصد بدون همسر بر اثر طلاق یا فوت همسر هستند. ۳۸ درصد نمونه را افراد با تحصیلات دانشگاهی و ۶۲ درصد افراد نیز دارای تحصیلات دیپلم و پایین­‌تر از آن هستند. ۷۲ درصد پاسخگویان ساکن مناطق شهری و ۲۸ درصد نیز ساکن روستا بوده‌اند.

۴۸.۱ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند، هر دو برنامه خندوانه و دورهمی را می­‌بینند. ۵ درصد گفته‌اند فقط دورهمی را می­‌بینند و ۶.۵ درصد نیز گفته‌اند فقط خندوانه را می­بینند. حدود ۴۰ درصد پاسخگویان نیز اعلام کرده­ اند هیچکدام از این دو برنامه را تماشا نمی­کنند. در مجموع ۶۰ درصد مردم حداقل یکی از دو برنامه خندوانه یا دورهمی را مشاهده می­کنند. مردان و زنان همچنین مجردین و متأهلین به یک میزان این دو برنامه را مشاهده می­کنند. بین گروه­ های مختلف تحصیلی نیز از نظر تماشای این دو برنامه تفاوتی مشاهده نشده است.

از کسانی که هر دو برنامه دورهمی و خندوانه را تماشا می­‌کنند پرسیده شده که کدامیک را بیشتر می­‌پسندند. نتایج نظرسنجی نشان می­‌دهد ۵۶ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند که دورهمی را بیشتر می‌پسندند و ۳۷ درصد نیز اعلام کرده­‌اند خندوانه را بیشتر می‌پسندند. ۲.۵ درصد گفته­‌اند هیچکدام را نمی‌پسندند و ۴.۳ درصد نیز در این زمینه اظهارنظری نکرده‌اند.

در این سوال نیز تفاوت معناداری بین مردان و زنان، متأهلین و مجردین و همچنین افراد دارای تحصیلات دانشگاهی و غیردانشگاهی مشاهده نشده است.