قسمت چهاردهم برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان روز یکشنبه 26 دی‌ماه به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این قسمت از برنامه قرار بود در روز یکشنبه 19 دی‌ماه به روی آنتن برود؛ اما به علت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پخش این قسمت به تعویق افتاد.

فصل چهارم برنامه خندوانه از 30 آذرماه کار خود را آغاز کرده است و با تغییراتی بسیار در ساختار و دکور توانسته است مخاطبان خود را چندین برابر کند. برنامه خندوانه که از 21 خردادماه 93 اولین فصل خود را به روی آنتن شبکه نسیم برده است با هدف بالابردن سطح نشاط در کشور کار خود را آغاز کرده است و سعی می‌کند پویشهای سالم را در کشور حمایت کند، آخرین پویشی که خود این برنامه متولی آن بود پویش ثبت نام برای دریافت کارت اهدای عضو بود که بیش از یکصد هزار نفر را به سمت خود کشاند.

رامبد جوان در فصل اول این برنامه اعلام کرده بود که ایده این کار را برای اولین بار در سال 83 به شبکه دو سیما داده بوده است؛ اما به علت کمبود بودجه این شبکه ساخت این برنامه را تایید نکرده است. یکی از ویژگی برنامه خندوانه داشتن اتاق فکر است، اتاق فکری که برای اولین بار توسط این برنامه استفاده شد و استفاده آن را برای ساخت برنامه‌های دیگر یک رویه کرد. اعضاء  این اتاق فکر عبارتند از : رامبد جوان، سیاوش صفاریان‌پور، بزرگمهر حسین‌‌پور، بهرام عظیمی، محمدرضا شهیدی‌فر، بهزاد جوانبخت، سجاد افشاریان، محمدامین سنجری و یوسف سنجری.