مریم سعادت درخصوص حضور حود در سریال "پنچری" گفت: این برای سومین بار است که با آقای نیک نژاد همکاری مشترک دارم. همواره از حضور مهران مهام در سریال سازی استقبال کرده و دوست دارم با وی همکاری کنم.

وی درباره نقش خود در این سریال افزود: من در این اثر نسبت به "دردسر های عظیم" نقشی اجتماعی تر را ایفا می کنم. البته نقطه اشتراک دو سریال و شخصیت من در این است که در هر دو به تنهایی فرزندم را بزرگ کرده ام. شخصیت "خاله متانت" که من ایفا گر آن هستم خود را علامه دهر می داند و از لحاظ اجتماعی با بسیاری ار آدمها ارتباط دارد.

بازیگر سریال "دردسر های عظیم" در مورد از دست دادن دو تن از فعالان عرصه نمایش عروسکی و کودک تصریح کرد: به هیچ وجه نمی توانیم جایگزینی برای از دست رفتنگانی مثل داود رشیدی و دنیا فنی زاده داشته باشیم. داود رشیدی استاد به نام تئاتر ایران بود و مهم تر از آن انسان فوق العاده متواضع، فرهیخته و فهمیده ای بود.

وی درباره درگذشت دنیا فنی زاده با ابراز تاسف اذعان کرد: در خصوص دنیا فنی زاده واقعاً نمی دانم باید چه چیزی بگویم. فقط باید گفت حیف.

بازیگر سریال "زی زی گولو" با گلایه از وضع موجود بر تولیدات کودک ادامه داد: من هیچ برنامه برای تولیدات کودک ندارم چون به اندازه کافی طی سالیان گذشته طرح، ایده و برنامه تحویل مسئولین داده ام و استقبال نشد. در برخورد اول همه مشتاق هستند اما می گویند برای طرح یک تهیه کننده بیاور تا شروع کنیم. من کارگردان باید از کجا تهیه کننده پیدا کنم؟ پیدا کردن اسپانسر وظیفه من نیست. من باید کار هنری انجام دهم نه پیدا کردن سرمایه، چون این اتفاق اصلاً وظیفه من نیست.

سعادت از حضور در سریال "چهارگاه" خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال چهارگاه به کارگردانی بیژن میرباقری هستم که از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. این سریال اپیزودیک بوده و در این اپیزود میرباقری کارگردانی را بر عهده دارد.