تصویربرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» از مرز 25 درصد گذشت.

تهیه‌کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با اعلام این خبر افزود: فیلمبرداری تا هفته آینده در لوکیشن منزل حاج یحیی در محله فرحزاد تهران به اتمام می‌رسد و گروه برای ادامه کار به لوکیشن کارخانه چوب‌بری به کمال آباد کرج عازم می‌شوند.

محمد نشاط اظهار داشت: علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی و بهاره ریاحی در این روزها مقابل دوربین می‌روند و کار با جدیت در حال پیگیری است. 

وی اضافه کرد: روز گذشته (سه شنبه 14 دی) سکانس عروسی کیومرث (شاهرخ استخری) با شیرین (سوگل خلیق) ضبط شد. در این سکانس همه منتظر داماد هستند ولی کیومرث که خلبان نیروی هوایی هست برای شرکت در یک عملیات جنگی به منطقه اعزام می‌شود و به عروسی نمی‌آید.  امروز چهارشنبه هم در ادامه، سکانس بعد از ماجرای جشن عروسی فیلمبرداری خواهد شد.

نشاط با بیان اینکه تاکنون 70 دقیقه از سریال فیلمبرداری شده است، یادآور شد: هنوز تدوین را آغاز نکرده‌ایم، ولی به زودی تدوین سریال را در کنار تصویربرداری شروع می کنیم. 

تهیه کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» از بیمارستان بعثت تهران و خانه‌های سازمانی نیروی هوایی به عنوان لوکیشن‌های بعدی این مجموعه نام برد و عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دو هفته دیگر به بیمارستان بعثت تهران و پس از آن به خانه‌های سازمانی واقع در منطقه افسریه تهران خواهیم رفت. 

مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی محمد نشاط 24 آذر تهران کلید خورد. این مجموعه که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود که قرار است در هفته دفاع مقدس سال آینده از این  شبکه به روی آنتن برود. 

علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان، رضا مسعودی از بازیگران اصلی سریال پرواز در ارتفاع صفر هستند.

عوامل این سریال عبارتند از: مدیرتصویربرداری ایرج عاشوری، مدیرهنری مشکین مهرگان، طراح صحنه رضا دین محمدی، طراح لباس مرجان گلزار، چهره پرداز ایمان امیدواری، صدابردار بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان پگاه جهاندار، برنامه ریز ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید امیر نشاط، دستیار اول فیلمبردار سیروس کفاش، جلوه های کامپیوتری دکتر امیر رضا معتمدی، مجری طرح نظامی سرهنگ مجید جوشقانی، مدیرتولید نظامی علی عنبرانی، مدیران تدارکات امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ، خدمات رضا بیواره، مجری طرح موسسه هدیه فیلم.