• محمدرضا حسایی گفت: فصل اول این مجموعه پویانمایی در 13 قسمت 3 دقیقه ای و برای گروه سنی خردسال ظرف یک ماه و نیم به تولید رسیده است و در هفته آینده آماده پخش در شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما خواهد بود.

 

 

 

 
 
 
00:00 00:53
 

 

وی افزود: مجموعه پویانمایی رؤسای کوچک با تکنیک تلفیقی از دو تکنیک کات اوت و تکنیک دوبعدی تولید شده، تا ضمن تامین عنصر جذابیت بصری برای کودکان، از لحاظ تکنیکی نیز برتری و نوآوری فنی را در برگیرد.

 انیمیشن رؤسای جمهور در مهدکودک نژادپرستی! +عکس

کارگردان رؤسای کوچک اظهار داشت: فیلم نامه رؤسای کوچک حول محور مهدکودکی است که خردسالانی از نژادهای مختلف در آن حضور دارند و هریک نمادی از رؤسای یکی از کشور های جهان هستند و به این ترتیب در این مجموعه کودکان با مفاهیمی همچون برابری نژادی، ضرورت ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی و ... آشنا می شوند که انتقال چنین مفاهیمی در رده سنی خردسال علاوه بر دشواری زیاد، یک ویژگی کم نظیر محسوب می گردد.

 انیمیشن رؤسای جمهور در مهدکودک نژادپرستی! +عکس

گفتنی است تدوین فیلم نامه ی مجموعه رؤسای کوچک به قلم محمدرضا حسایی و مریم سادات مکی نژاد از فروردین ماه اغاز شد و از اواسط مرداد ماه نیز در استودیو انیمیشن سازی سنجاقک فیلم، توسط تیمی از پویا نگارگران جوان ایرانی وارد مرحله تولید شد.

انیمیشن رؤسای جمهور در مهدکودک نژادپرستی! +عکس 

 شایان ذکر است فیلم نامه فصل دوم مجموعه رؤسای کوچک آماده تولید است و به زودی فرآیند تولید آن آغاز خواهد شد.