حسین محب اهری بازیگر سینما، تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: قرار بود برای عمل مغز استخوان در بیمارستان بستری شوم که متأسفانه با آزمایش‌هایی که انجام دادند متوجه شدند ریه‌ام عفونت کرده است. با توجه به این مسئله در حال حاضر پیگیر مداوای ریه هستم و در کنار آن سه مرحله شیمی درمانی انجام می‌دهم که تاکنون مرحله اول را پشت سرگذاشته ام، مرحله دوم هفته بعد و آخرین شیمی درمانی 23 روز دیگر شروع می‌شود. بعد از پایان این مراحل، آزمایش کلی انجام خواهم داد و اگر جواب آزمایش خوب باشد می‌توانم پیوند مغز استخوان شوم.

 

وی در خصوص همکاری خود با سیروس مقدم اظهار داشت: خیلی می‌توانستم در قسمت‌های آخر موثر باشم اما متاسفانه یک ماه آخر ناچار در بیمارستان بستری شدم اما از گروه کارگردانی و برنامه ریزی تشکر می‌کنم که با یک بازیگری که دچار بیماری در حین ساخت سریال شد همکار کردند تا به کار لطمه‌ای وارد نشود.

محب اهری در خصوص اینکه چرا از قهرمانان متعددی که در کشورمان وجود دارد در فیلم‌های خود استفاده نمی‌کنیم، عنوان کرد: درباره این سوال باید خیلی صحبت کرد، چراکه فیلم سازی یک هدف خاصی را دنبال نمی‌کند آدمهای مختلف با نظرهای متفاوت در دنیا وجود دارد و درباره همه مسائل فیلم می‌سازند و نظرات آدمها متفاوت است.

 

وی ادامه داد: با یک نگاه به خانواده می‌توانیم در خانواده خود قهرمان داشته باشیم. پدر و مادر قهرمانان ما هستند، انسان‌هایی که علاوه بر مسئولیت‌هایی که دارند کارهای بزرگی نیز انجام می‌دهند. حتی می‌توانیم درباره همه انسان‌ها که در زمینه علمی، پزشکی حتی قهرمانان جنگ خود فیلم بسازیم حالا می‌تواند این قهرمان‌ها غربی یا شرقی باشند.

 

وی افزود: سینما، کتاب، تئاتر، موسیقی، نقاشی و تمام هنرها می‌تواند در این جهت حرکت کند اگر احساس می‌کنید در زمینه‌ای کم کاری می‌شود باید آسیب شناسی داشته باشیم.