وحید ایمانی  سرانجام سکوت خود راشکست و در کانال شخصی خود مطلبی را نوشت که متن کامل آن در ادامه می آید:

هر شروعی پایانی دارد...

برنامه متن حاشیه یکی از بهترین تجربیات زندگیم بود. اتفاقی که هیچ وقت فراموشش نخواهم کرد و مطمئنم برای مردم هم همینگونه خواهد بود.

در اولین روز کاریم در متن حاشیه، با خدای خودم عهد کردم که همیشه بر اساس منافع مردم با مهمانانم مواجه شوم و تمام تلاشمو برای عزت کشورم و دینم و عزت انقلاب در چهارچوب اهداف کلان رسانه ملی انجام بدم و الان که نگاهی به گذشته میکنم، بین خودم و خدای خودم رو سفیدم.

برای پایان دادن به همه حواشی و شایعات امروز، باید عرض کنم که نه ممنوع الکار شدم و نه ممنوع التصویر و فقط و فقط یک جابجایی خیلی معمولی در تلویزیون اتفاق افتاد.

تهیه کننده جدید برنامه موافق این بود که روال برنامه کمی تغییر کند و مثل همه تهیه کنندگان این حق را داشت که با مجریی کار کند که با اهداف و مدل ذهنی خودش همراه باشد و تمام کسانی که کار برنامه سازی کردند، آگاهند که این یک روال عادیست.

تنها چیزی که شاید باعث آزردگی من شد، مدل اطلاع رسانی این تغییر بود که چند ساعت قبل از شروع برنامه و  زمانی که من آماده رفتن برای اجرای برنامه بودم، از این تغییر با خبر شدم و شاید این آزردگی خاطر بخاطر ظرفیت احساسی پایین من بوده باشه که با لطف خدا انشالله این نقص هم برطرف می شود.

تلفن همراهم امروز یکی از شلوغ ترین روزهای خودش را سپری کرد.

اگر بگویم که بیش از 500 تماس تلفنی و بیش از هزار پیام در شبکه های اجتماعی داشتم، اغراق نکرده ام.

و البته ضمن تشکر از تمام کسانی که به حقیر ابراز لطف داشتن، شرمنده همه کسانی هستم که تماس و پیامشون بدون پاسخ ماند.

در این دوران که حدود دو سال اندی از آن میگذرد، کسانی بودند که همیشه با نگاه برادری و استادی این حقیرو مورد لطف خودشون قرار میدادند که همیشه دوست داشتم در آخرین اجرایم در متن حاشیه دست ادب به سینه بگذارم و قدردانی کنم.

حالا که این فرصت ایجاد نشد، همینجا و به اندازه وسع کانال تلگرامی ام از همشون سپاسگذارم. ابتدا از مهدی ترابیان که الحق برادری دلسوز بود سپاسگزارم. از آقای مجتبی ستوده نیا ممنونم که اجازه دادن من مجری متن حاشیه باشم والحق که همیشه پدرانه و استادانه، با واسطه و بی واسطه این حقیرو مورد محبت و حمایت خودشون قرار دادند.

از هر سه مدیر سازمان مخصوصا آقای سرافراز و آقای دکتر علی عسگری برای حمایتهای بی دریغشون سپاسگزارم.

فکر میکنم این یک شانس ویژه خدمتی بود که در دوران آقای دکتر جبلی و آقای دکتر آخوندی، تونستم مجری یک برنامه سیاسی باشم و از این بابت خدارو شکر میکنم. همچنین قدردان آقای ملکی مدیر کل انقلابی اداره کل برنامه های گفتگو محور هم هستم و دست همه بچه های تولید متن حاشیه که از همه بیشتر زحمت می کشیدند و هیچ وقت دیده نمیشدند را به گرمی می فشارم و برایشان آرزوی بهترین ها را دارم.

و در نهایت برای تیم جدید متن حاشیه آرزوی موفقیت روز افزون دارم و قطعاً یکی از مخاطبان همیشگی آنها خواهم بود.

 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست