عموما بازیگران سینما و تلویزیون وقتی مخاطب پرسشی درباره چرایی بروز طلاق در جامعه بازیگران قرار می گیرند اغلب می کوشند این طلاقها را کاملا موازی با طلاق در دیگر اقشار جامعه بدانند.به گزارش سینماروزان شاید برای همین باشد که اغلب گفتگوها با بازیگران وقتی به پرسش درباره کیفیت زندگی خانوادگی می رسد به دام تکرار می افتد.
 

شبنم قلی خانی بازیگری که اخیرا سریال «هشت و نیم دقیقه» را روی آنتن داشت اما وقتی به برنامه «زنده رود» آمد و مخاطب این پرسش قرار گرفت که آیا مسأله عدم دوام زندگی زناشویی در میان اهالی سینما را قبول دارد یا نه به صراحت پاسخ مثبت داد.

قلی خانی گفت: اینکه سینمایی ها نمی توانند با هم زندگی کنند درست است چون درگیریهای کاری باعث می شود فرصت رسیدگی به امور زندگی نباشدوی ادامه داد: اما اینکه یکی از طرفین سینمایی باشد دوام زندگی را بیشتر می کند چون تعامل برای استفاده از ساعتهای مشترک بیشتر است.

قلی خانی در ادامه برنامه گفت: نه دختر به بازیگر می دهم و نه دوست دارم دخترم بازیگر شود! 

اینکه شبنم قلی خانی که در کارنامه سینمایی اش به جز «مریم مقدس» نقشی که واقعا ماندگار باشد نداشته است و تقریبا هیچ کدام از آثار سینمایی اش نه موفقیت هنری داشته اند و نه موفقیت تجاری این چنین صریح درباره اهالی سینما نظر می دهد هم به قدر کفایت جای شگفتی دارد.