سریال اپیزودیک «روزهای بهتر» هم اکنون با حضور همه عوامل و بازیگران در خانه روستایی در منطقه «کارسیدان» آستانه اشرفیه بعنوان لوکیشن اصلی در حال تصویربرداری است. احمد زالی تهیه کنند این مجموعه اظهار داشت: تقریبا 40 درصد اپیزود پنج قسمتی آفتابخیزان به اتمام رسیده و تدوین همزمان توسط جعفر میراشرفی در حال انجام است.
 
او با بیان این که تا 20 روز آینده تصویربرداری قصه آفتابخیزان به پایان خواهد رسید تاکیدکرد: شرایط بد جوی و سرمای بی سابقه آب و هوا در شمال کشور موانعی را در مسیر تولید این مجموعه بوجود آورده است ولی گروه با جدیت در حال ادامه ساخت هستند.
 
احمد زالی در پایان افزود: امروز آزیتا حاجیان، رحیم نوروزی و میلاد حسین پور در لوکیشن خانه روستایی (منزل نسرین)، مقابل دوربین می روند و زمین فوتبال در همین منطقه، لوکیشن بعدی اپیزود آفتابخیزان در روزهای آینده خواهد بود.
 
آزیتا حاجیان، پرویز پور فلاحی، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی قصه آفتابخیزان به کارگردانی «حمیدرضا لوافی» هستند.
 
 
در خلاصه داستان قصه آفتابخیزان آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای بدست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می کند تا بدین وسیله به مادرش که سالهاست به تنهایی بار زندگی را بر دوش می کشد، کمک کند...
 
سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: مدیرتصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، نویسنده فرهاد پورسعیدی، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی، مدیرتدارکات محمد جعفری، عکاس امیر اصغرزاده.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی در شش قصه پنج قسمتی درگروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می شود.