ستاره مشهور سینمای هند دیپیکا پادوکن(باجیرائو مستانی،پیکو) که به زودی جدیدترین فیلمش کنار وین دیزل به نام سه ایکس به نمایش عمومی درمی آید، احتمالا در نخستین فیلم انگلیسی زبان مجید مجیدی به نام باغ های شناور ایفای نقش خواهد کرد.

بازیگر زن هندی مشهور در فیلم مجید مجیدی

شاید این ستاره مشهور در لباس محلی و با این گریم شناخته نشود اما در این عکس می بینید که کنار مجید مجیدی نشسته است. او یک روز طولانی مقابل دوربین مجیدی قرار گرفت تا او مطمئن بشود دیپیکا مناسب نقش نخست زن فیلم جدیدش هست.

خبرگزاری های هند اعلام کردند که دیپیکا گزینه نخست است و چراغ سبز نهایی را مجید مجیدی برای انتخاب او باید بدهد. مجید مجیدی که بسیار نسبت به افشای جزییات فیلمنامه اش سختگیری دارد، معمولا از بازیگرانش تست می گیرد. او گویا راضی از تست گریم دیپیکا به ایران بازگشته است. از آن سو دیپیکا پادوکن که بیشترین و مهمترین جوایز بازیگری را در کشورش دریافت کرده ؛تمایل دارد نام خودش را بیش از پیش بین المللی کند. بدین ترتیب چه انتخابی بهتر از مجید مجیدی که فیلمی نامزد اسکار در کارنامه دارد. شنیده شده دیپیکا حاضر است با دستمزدی به مراتب کمتر در فیلم باغ های شناور نقش آفرینی کند. گفتنی است که فوربس چندی پیش اعلام کرد دیپیکا پادوکن جز ده بازیگر زن پردرآمد دنیاست.