فیلمبرداری فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟!» به نیمه رسید.«صدای منو می‌شنوید؟!» به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه‌کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی از اوایل مهر در تهران آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. تاکنون پنجاه درصد از فیلم جلوی دوربین رفته، بازی نگار عابدی هم به تازگی آغاز شده است. فیلمبرداری درلوکیشن‌هایی مثل جاده قدیم قم، گاوداری دریاچه، روستای وردیج، راویش، لوسانات و مناطقی در تهران در حال انجام است.

 

به گزار بانی فیلم،‌ پرویز حسینی، مژگان بیات، نگار عابدی،‌ سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایراج افکار، مهرزاد خلیقی،‌ حسن ناصری و ... در این فیلم بازی دارند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: یک شهر ... یک کلید... و یک سفر... پدر سفری را آغاز می کند ... سفری که پایانی است بر سال‌ها سکوت ... سفری برای رهایی ... برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته ... سفری برای پیدا شدن یک در ... برای سبز ماندن خانواده‌اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه‌اش خورشید ...

«صدای منو می‌شنوید؟!» به نیمه رسید
 

این فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. سایر عوامل پروژه عبارتند از : مدیر تولید: مهناز انزهایی، مجری طرح: هادی اکبرخواه، برنامه‌ریز و دستیار یک: کاوه قاسم‌زاده، منشی صحنه: شرف نساء نیرومند، دستیار کارگردان:‌ سمانه دالوند، عکاس: نازنین سلامیان، مدیرفیلمبرداری: سعید بختیاری، دستیاران: حسین بذرافشان، محمدرضا ابراهیم، هادی یارمحمدی، احسان طباطبائی، مهدی احمدی، مدیرصدابرداری: هادی افشار، دستیار: کیوان امرالهی، طراح گریم: محمد قومی، دستیاران: پویان قومی، سپیده نقدی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، مدیر صحنه: امید صدهزاری، دستیار لباس: معصومه شادی، مدیر تدارکات: محمد طلایی، دستیاران: مسعود مسعودیان، خدمات: علی ملکی، سرمایه‌گذاران: مهدی مومن‌زاده، محمد مهدی خرمی.