احترام برومند و لیلی رشیدی صبح روز گذشته (دوم آبان ماه) اولین پلان فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری را کلید زدند.اولین پلان هفتمین فیلم مازیار میری صبح روز گذشته با حضور احترام برومند و لیلی رشیدی همسر و دختر مرحوم داوود رشیدی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد.
 
 
 «سارا و آیدا» برای بار دوم کلید خورد
 
 
به گزارش بانی فیلم، مازیار میری کارگردان «سارا و آیدا» در این مراسم گفت: من فیلمسازی در سینما را مدیون استاد رشیدی هستم. اولین فیلمم «قطعه ناتمام» هم با حضور ایشان کلید خورد. امیدوارم کلید زدن اولین پلان «سارا و آیدا» توسط دوست و رفیق همیشگی آقای رشیدی (احترام برومند) تا پایان کار حال و انرژی استاد را برای ما به همراه داشته باشد.
 
 
اولین پلان این فیلم با عکسی از مرحوم داوود رشیدی و با یاد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با حضور عوامل فیلم، بازیگران و خانواده رشیدی فیلمبرداری شد. روابط عمومی فیلم سینمایی «سارا و آیدا» در حالی روز گذشته خبر کلید خوردن این فیلم با حضور احترام برومند و لیلی رشیدی را برای رسانه‌ها ارسال کرده ولی براساس اطلاعات خبرنگار ما فیلمبرداری فیلم مازیار میری از هفته گذشته و بدون حضور خانواده رشیدی کلید خورده است!