رئیس مرکز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در این حکم، رئیس جدید امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما را موظف کرده با تمهیداتی جدید در جهت تامین رفاه و تدارک امکانات خدماتی بهتر برای کارکنان سازمان صدا و سیما حرکت کند. 

متن حکم انتصاب آقای  سبحانی به شرح زیر است: 

جناب آقای ابوالفضل سبحانی 

سلام علیکم 

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل امور اجتماعی و رفاهی» منصوب می‌شوید. 

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا)، با توجه به سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی مرتبط با ماموریت‌های آن اداره کل و توجه بایسته به محورهای ذیل در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید. 

1- تهیه نظام جامع خدمات اجتماعی و رفاهی متناسب با ضرورت های کاری و حرفه ای کارکنان رسانه ملی به منظور افزایش انگیزه، کارآمدی، اثربخشی، ارتقای بهره‌وری، تامین آسایش و رفاه، افزایش رضایتمندی، نشاط و امید به زندگی در بین همکاران و خانواده تحت تکفل آنان با بهره گیری مطلوب از همه ظرفیت های داخل و خارج سازمان. 

 2- برنامه‌ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای تقویت عملکرد برنامه‌ها و نظامات موجود خدمات اجتماعی و رفاهی و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء وضعیت موجود. 

 3- برنامه ریزی و اهتمام لازم در جهت گسترش خدمات، تسهیلات و امکانات رفاهی از جمله استفاده از اماکن ورزشی، تفریحی و اقامتی، برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی، کمک‌های غیرنقدی، بیمه عمر و حوادث، وام های ضروری، تامین کالاها و مایحتاج اساسی. 

4- ایجاد، توسعه، تجهیز بازسازی و نگهداری اماکن و مراکز ورزشی، فرهنگی تفریحی و خدماتی ویژه کارکنان سازمان. 

5-برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش و توسعه فعالیت های تربیت بدنی به ویژه ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده آنان به منظور افزایش کارایی، ارتقای سلامت، تقویت روحیه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از فرسودگی‌های جسمی و روحی همکاران و خانواده‌های ایشان از طریق  گسترش ورزش در سازمان. 

لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند آقای دکتر علیرضا بهفر در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. 

توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ،تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اهداف و ماموریت های سازمان از خداوند متعال آرزومندم. 

 علی کلباسی / رئیس مرکز سرمایه انسانی