سید محمود رضوی شنبه‌شب در نشست خبری در پردیس سینمایی هویزه مشهد عنوان کرد: سیانور یک فیلم پلیسی عاشقانه است که در سال 1354 با پس‌زمینه عاشقانه بخش‌های ملتهب آن سال‌ها را روایت می‌کند.

وی ادامه داد: ما می‌خواستیم هم تاریخ را صادقانه روایت کنیم و هم مردم یک فیلم سینمایی جذاب ببیند که استقبال خوب مردم با توجه به اینکه به این فیلم کم‌لطفی شده و تنها 10 سینمای تهران این فیلم را نمایش می‌دهند پاسخ خوبی به همه بی‌مهرهایی بود که به فیلم در هفت، هشت ماه اخیر شد.

تهیه‌ کننده فیلم سینمایی سیانور در مورد دوگانگی رفتاری که با این فیلم شد، عنوان کرد: ما همه قوانین جشنواره را قبول کردیم و تابع جشنواره هم بودیم، اما زمانی که دلخوری‌مان از بی‌مهری مسؤولان را غیرعلنی گفتیم و کسی گوش نکرد، این گله را علنی مطرح کردیم.

رضوی با بیان اینکه منظور ما تخریب کسی نیست، تبیین کرد: حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به‌ قدر توان خود زحماتی کشید، درست است اتفاقی که برای فیلم ما افتاد در زمان مدیریت ایشان بود، اما مسئله برای ما تمام‌ شده است.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که برای این فیلم در جشنواره رخ داد جبران نخواهد شد، توضیح داد: از این بعد طرف حساب ما مردم هستند و به پشتوانه مردم جلو می‌رویم و فروش می کنیم