مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان با حضور برخی از هنرمندان و سینماگران در خانه همایش برگزار شد.

در ابتدا تینا پاکروان ضمن عذرخواهی از تاخیر در اجرای برنامه از حمایت‌های بخش خصوصی در ساخت این فیلم تشکر و قدردانی کرد.

رویا نونهالی بازیگر این فیلم عنوان کرد: خوشحالم برای شکل گرفتن بخشی از این فیلم در کنار پاکروان بودم و در کنار شما یکبار دیگر فیلم را می‌بینم.

ستاره اسکندری افزود: روزهای سختی را در نبود پدرم می‌گذرانم و اگر حضور دارم به عشق شماست و امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.

همچنین آتیلا پسیانی بیان کرد: خوشحالم در مجموعه این فیلم قرار گرفتم چون به خاطر رفاقت یکدست بین بچه‌ها فضای دوست داشتنی حکفرما بود و همه اینها به مدیریت خوب همیشگی پاکروان برمی‌گردد.

 

در ادامه ثریا قاسمی روی صحنه آمد و از او قدردانی شد و رویا نونهالی هدایایی از قبل تعیین شده را به قاسمی اهدا کرد.

 

ثریا قاسمی اظهار داشت: خوشحالم که هدیه‌ام را از رویا نونهالی یکی از ستارگان مورد علاقه‌ام می‌گیرم. از تینا پاکروان نیز به خاطر دعوتشان قدردانی می‌کنم. خوشحالم که خانم‌های پرانرژی در سینما فعالیت دارند و حامیان بخش خصوصی فیلم‌ها را حمایت می‌کنند. امیدارم از هنرمندانی که این روزها خانه نشین هستند، حمایت شود تا شأن و مرتبه آن‌ها حفظ شود.

 

گفتنی است علاوه بر ثریا قاسمی از علیرضا داوود نژاد، آتیلا پسیانی و جمشید مشایخی که به علت کسالت حضور نداشت، نیز قدردانی شد.

 

در این مراسم ثریا قاسمی، نیوشا ضیغمی، آتیلا پسیانی، خشایار اعتمادی، علی ژکان، الناز شاکردوست، اکتای براهنی، مسعود ردایی، سعید خانی، مصطفی کیایی، نیکی مظفری، دانیال عبادی، رویا نونهالی، مهدی صباغ زاده و... حضور داشتند.