مراسم افتتاحیه پردیس‌های سینمایی، مجتمع تجاری تفریحی مگامال، واقع در فاز دوم شهرک اکباتان با اجرای محمد سلوکی برگزار شد. 
 
در این مراسم پس از تلاوت قرآن، محمد سلوکی میلاد کی مرام را معرفی کرد و او پس از به روی سن آمدن گفت که همگی مردم را دوست دارم. 
 
سپس منوچهر محمدی تهیه کننده و مسئول پردیس سینمایی مگا مال گفت: هر مجموعه ای که بدین شکل راه بیفتد، گامی در جهت ارتقای فرهنگ محسوب می شود و امیدوارم که این مجموعه هم برای مردم شهرک اکباتان خوب باشد. 
 
سپس دکتر شفیعی به روی صحنه آمد و پس از تبریک عید و خوشامد گویی دو بیت شعر درباره ی حضرت علی (ع) خواند. 
 
وی گفت: خوشحالم که افتتاح این مجموعه با این عید بزرگ یکی شد، ابتدا قرار بود این مراسم در روز سینما باشد اما به امروز موکول شد. 
 
شفیعی ادامه داد: این مجموعه برای خدمات رسانی و رفاه مردم آغاز به کار کرد، از این جهت هدف ما ایجاد بالاترین سطح کیفی بود. 
 
وی ادامه داد: افتتاح دیر هنگام این سینما هم دقیقا به دلیل حساسیت های بالایی بود که بر روی استاندارد ها داشتیم. 
 
او در آخر از همه عواملی که در این برنامه سهم داشتند، تشکر کرد و بابت تاخیر برنامه عذر خواست. 
 
سپس گروه احسان تارخ موسیقی نواخت و تماشاگران با وی همراهی کردند.

پس از نواختن موسیقی، محمد سلوکی بار دیگر بر صحنه آمد و از حضور مهمانان تشکر کرد. پس از آن فرشته طائر پور بر صحنه آمد و گفت: هر سالن سینمایی که ساخته می شود، برای ما سینمایی ها خوب است.
 
سپس منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما اظهار داشت: متاسفم که محله های قدیمی سینما ندارند اما حوشحالم؛ چون ساکنان شهرک اکباتان اگر سالن سینما نداشته باشند، قطعا چیزی کم دارند و من امید دارم که اینجا یکی از مزاکز بزرگ فرهنگی شود. 

سپس تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی اظهار داشت: افتتاح سالن های سینمایی تجهیز فرهنگی است و از طرفی هم الان که فیلم های خوبی در سینما تولید می شود، وجود سالن های زیاد موجب رونق فرهنگی و فعالیت بیشتر سینماگران می شود و تهران به وجود این سالن ها نیاز دارد. 

در آخر حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما بر روی صحنه آمد و گفت: محله اکباتان هویت دارد و ما خوشحالیم که هر سالنی که افتتاح می شود، شروعی بهتر برای سینما را رقم میزند. امید دارم روزی برسد که سالن های سینمایی دنبال فیلم بگردند، نه این که فیلم ها به دنبال سالن باشند. 

در آخر محمد سلوکی بار دیگر بابت تاخیر پیش آمده معذرت خواهی کرد و از مهمانان پذیرایی شد.